    Date: Sun, 14 Dec 2014 02:12:05 +0100
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: TMC -- Traffic Message Channel

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Czy nawigacje samochodowe (Garminy itp.) są wyposażone
    > w urządzenia TMC? (Traffic Message Channel)

    Niektóre zapewne tak. Większość tańszych raczej nie.

    Ale jest jeszcze drugie rozwiązanie, czyli program do nawigacji na małym
    tablecie posiadającym modem 3G lub smartfonie. Wtedy aplikacja odbiera
    informacje o natężeniu ruchu, blokadach itp. poprzez 3G. Oczywiście nie
    wszystkie aplikacje to potrafią, ale np. popularna aplikacja znanego
    polskiego producenta potrafi. Działa to różnie - czasem potrafi bardzo
    sensownie poprowadzić i ominąć korek, czasem nie całkiem. Mam nadzieję,
    że cały czas nad tym pracują.