  • Data: 2011-06-20 23:37:03
    Temat: Re: TL-MR3220 + E160 - Warto wgrac openwrt?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-21 01:35, Q pisze:
    > Dales stabilizator 1A a nie przetwornice?
    Stabilizator impulsowy, na LM2576-5
    > Jakis radiator mu przykreciles? :)
    To jest impulsówka, przy 13V > 5v 1A nic się nie grzeje.

    > Masz jakies zdjecia plytki po tej modyfikacji?
    Wszystko zabudowane z zewnątrz. Zewnętrzny kabelek usb (przedłużacz)
    rozcięty, tak że +5v idzie z zewnątrz a nie z gniazda USB z routera.
    Prawie jak kable Y do dysków zewnętrznych, tyle że u mnie od strony
    routera +5v odcięte całkiem.
    Zasilałem całość wprost z aku siedzącego w UPSie, bo akurat w szafie
    taki siedział, dałem dwie przetwornice na LM2576-5 (jedna dla USB, druga
    taka sama dla routera), bo akurat mam dużo zrobionych takich w formie
    małej gotowej płytki, do celów różnych.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173