  • 11. Data: 2005-02-24 20:14:59
    Temat: Re: TKT to ma pecha
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Marcin Kowalczyk napisał:

    > tego co ma w nazwie 21? i sprzedaje neta technologia GSM 2400MHz ? :-)

    pudło ;)

    Wojtek

  • 12. Data: 2005-02-24 21:31:54
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    Pewnie stary Greenet co im spoldzielnia "10" anten sciagla z balkonu :)

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 13. Data: 2005-02-25 20:15:49
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Lesio napisał:
    > Pewnie stary Greenet co im spoldzielnia "10" anten sciagla z balkonu :)

    ;)
    już nie ma greennetu od dawna, mam po nich jedną sieć ... kaszana jak
    nie wiem co - jak ktoś się chce dopiąc nowy, to trzeba wszytko od nowa
    kłaść ... no ale taka "firma" to była ...

    Wojtek

    P.S. chyba musimy przenieśc się na free.pl.czestochowa ;)