  • 1. Data: 2005-02-20 17:15:14
    Temat: Atcom
    Od: Lukasz Kiljanski <l...@e...pl>

    Witam

    Zastanawiam sie nad oferta firmy Atcom. Chodzi mi konkretnie o lacze
    symetryczne 1024kbps, ale to tak przy okazji.
    Chcialbym dowiedziec sie cos na temat tej firmy. Jak chodza lacza, jak z
    transferem. Jak czesto sie im cos zepsowywowuje. Ogolnie cos na temat
    polaczenia internetowego od Atcom. Czy lepiej nadal nienawidzic TP.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-21 02:12:45
    Temat: Re: Atcom
    Od: Darek <p...@g...pl>

    Lukasz Kiljanski wrote:
> [...]
    > transferem. Jak czesto sie im cos zepsowywowuje. Ogolnie cos na temat
    > polaczenia internetowego od Atcom. Czy lepiej nadal nienawidzic TP.

    jak siedzialem na kablu bylo ok.
    teraz siedze na radiu ale za krotki okres by wyrobic sobie pelna opinie.
    fakt ze ceny lacz sa przystepne :)
    zagranica to telia, pl to wix.

    D.

  • 3. Data: 2005-02-21 11:17:34
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 21 Feb 2005 03:12:45 +0100, użyszkodnik Darek <p...@g...pl>
    napisał:

    > jak siedzialem na kablu bylo ok.
    > teraz siedze na radiu ale za krotki okres by wyrobic sobie pelna opinie.
    > fakt ze ceny lacz sa przystepne :)
    > zagranica to telia, pl to wix.

    a Intranet TP ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 4. Data: 2005-02-21 13:47:47
    Od: d...@w...sobie.to

    futszaK <f...@p...pl> wrote:

    > a Intranet TP ???

    Jest tez Intranet TP (5617) :)

    Badaczom polecam

    http://www.atcom.pl/serwisy/trace.html

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    33. Punch a hole in the T.V. Sit and watch it anyway, complaining