  • 1. Data: 2005-02-21 06:54:09
    Temat: DSL od tepsy i dzielenie lacza.
    Od: "mi" <b...@i...pl>

    Pewnie ten temacik byl juz tu wyjasniany wiec prosil bym o jakiegos linka
    albo cos w tym stylu :)

    Chodzi mi o to ze mam problem z podzieleniem lacza DSL 1 Mbit od tepsy na
    routerze pentagram cerberus. Wszedzie sa opisy do neostrady :( a ja
    potrzebuje do DSL-a. Czy moze mi ktos pomoc ?? bede wdzieczny

    W sumie myslalem ze jedyna roznica pomiedzy neo a dsl-em bedzie taka ze
    wpisze dla tego drugiego IP dla modemu jaki mi dala tepsa, gateway-a oraz
    maseczke, hasla i loginu nie wpisywalem i niestety nie polacze sie :(

  • 2. Data: 2005-02-21 08:06:31
    Temat: Re: DSL od tepsy i dzielenie lacza.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mi napisał(a):

    > Pewnie ten temacik byl juz tu wyjasniany wiec prosil bym o jakiegos linka
    > albo cos w tym stylu :)

    www.google.pl

    j.

  • 3. Data: 2005-02-21 13:38:56
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    mi napisał(a):
> [...]
    > wpisze dla tego drugiego IP dla modemu jaki mi dala tepsa, gateway-a oraz
    > maseczke, hasla i loginu nie wpisywalem i niestety nie polacze sie :(

    1. NTG!!!!

    2. Neostrada i DSL różnią sie tym że w Neo dostajesz login i pass do
    łącza, a w DSL - ZAPOMNIJ!!!

    TLZ

  • 4. Data: 2005-02-21 13:57:35
    Od: "Zbigniew Waszczuk" <a...@i...net>

    nieda rady modem sie nie polaczy

  • 5. Data: 2005-02-24 11:12:55
    Od: "Łukasz" <l...@b...pl>

    Napisz do gościa - Okoń - Michał Kubski - za cenę routera zainstaluje ci
    serwerek z inteligentnym podziałem pasma i pomoże ze wszystkim... GG
    1057665. mail: o...@b...pl

  • 6. Data: 2005-02-26 11:18:24
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Łukasz [Thu, 24 Feb 2005 12:12:55 +0100]:

    > Napisz do gościa [...]

    Pewnie sie ucieszy ze podales jego maila na grupie w postaci
    strawnej dla harvesterkow ;P

    Kira