  • 1. Data: 2005-02-20 18:29:39
    Temat: TKT to ma pecha
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    Dzisiaj znowu cos im padlo na ponad 2h. Slask bez internetu.
    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 2. Data: 2005-02-20 20:37:13
    Temat: Re: TKT to ma pecha
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Lesio <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org> wrote:
    > Dzisiaj znowu cos im padlo na ponad 2h. Slask bez internetu.
    <cvaiqf$13qe$1@link.cn.net.pl>

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 3. Data: 2005-02-20 21:23:45
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    W artykule news:cvasdp$1msc$1@sparrow.axelspringer.com.pl,
    niejaki(a): Krzysztof Oledzki napisał(a):
> [...]

    Super, ale wyobraz sobie ze pisac tamtego posta mialem dostep do lokalnego
    serwera news.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 4. Data: 2005-02-21 08:47:53
    Od: "popo" <p...@c...pl>

    hi
    oprocz kradziezy swiatla, rano do 8 mieli zas problemy na ruterze w Wawie

    popo

  • 5. Data: 2005-02-24 10:54:26
    Od: "Lesio" <l...@b...org>

    I kolejny raz TKT ma pecha na slasku znowu im jakies ***** po******
    swiatlowod.
    Jestem bardzo ciekaw co sobie zrobia z tym kawalkiem swiatlowodu.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 6. Data: 2005-02-24 11:44:16
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Lesio wrote:
    > I kolejny raz TKT ma pecha na slasku znowu im jakies ***** po******
    > swiatlowod.
    > Jestem bardzo ciekaw co sobie zrobia z tym kawalkiem swiatlowodu.

    Ja zupełnie nie rozumiem czemu Ty się dziwisz, przecież w tej firmie to
    zupełnie normalne.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 7. Data: 2005-02-24 14:02:09
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Lesio napisał:
    > I kolejny raz TKT ma pecha na slasku znowu im jakies ***** po******
    > swiatlowod.

    tory tez im kradną :/

    tez sie wkurzam, bo mam od nich jadno z łącz i mnie już coś trafia jak
    dzisiaj juz mialem dwie przerwy godzinne :(

    wojtek

  • 8. Data: 2005-02-24 14:08:37
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    W artykule news:cvkmq3$hft$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): crazy bejbi napisał(a):
    > tory tez im kradną :/
    > tez sie wkurzam, bo mam od nich jadno z łącz i mnie już coś trafia jak
    > dzisiaj juz mialem dwie przerwy godzinne :(

    To juz wiem czyja ta nowa antenka na budynku :)

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 9. Data: 2005-02-24 16:09:20
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Użytkownik Lesio napisał:

    > To juz wiem czyja ta nowa antenka na budynku :)

    nie moja :)

    to pewnie jest backup jednego providera co ma laser ... ale dla celów
    mgły używa na wszelki wypadek tsunami ;)

    wojtek

  • 10. Data: 2005-02-24 18:05:43
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    crazy bejbi w <cvku8k$l4i$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:
    > to pewnie jest backup jednego providera co ma laser ... ale dla celów
    > mgły używa na wszelki wypadek tsunami ;)

    tego co ma w nazwie 21? i sprzedaje neta technologia GSM 2400MHz ? :-)

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem