  • Data: 2009-01-23 07:34:39
    Temat: Re: TKT, radiolinia
    Od: brak <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Paluch pisze:

    > rozumie ze to budynek mieszkalny ... ciekawa konstrukcje trzeba bedzie
    > postawic, przy srednicy 1,2m sily naprawde sa duze (podczas wiatru) ...
    > ale ... "nie takie rzeczy sie robilo" :)

    Pytanie czy dach wytrzyma obciążenie jak dowalisz mu 0,5 tony betonowych
    bloczków :) , no chyba że jest nadbudówka wtedy łatwiej. Pytanie co na
    to właściciel budynku i mieszkańcy. Jak będą tego typu co kiedyś
    spotkałem to nie przejdziesz za chiny. "Panie nikt mi tu nic nie postawi
    bo to moja łąka. Jak to promieniowanie spadnie na koniczynę i krowa mi
    się tego nażre, to ja później to ścierwo z mlekiem wypije." I weź tu
    dyskutuj z takimi argumentami.
    Zawsze się znajdzie babcia co jej kot wyliniał jak radio postawili,
    chyba że Radio Maryja, ono nie szkodzi zwierzętom, a tym bardziej ludziom :)