  • Data: 2011-02-02 14:44:46
    Temat: Re: TIR-y rozjadą polskie drogi
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    news:4d495dae@news.home.net.pl...
    > Ciekawe dlaczego nie inwestuje sie w takie urzadzenia. Jestem pewien ze
    > wyeliminowanie przeladowanych samochodow z naszych drog w sposob
    > dramatyczny podniosloby trwalosc nawierzchni.

    bo w PL nie ma siana na drogi, a co dopiero na wagi.
    W Poznaniu zrobili jedną wage na wylocie na pniewy. Nie na drodze i nie
    automatyczna - ale powstała zatoczka, gdzie "rządzi" bardzo często ITD.

    Wiesz jaka jest wrzawa na CB jak tylko ktoś wspomi w jednej wypowiedzi o
    "pieniądzach, ITD, drodze i wadze"?
    Masakra.

    Zwykle komentarze wyglądają +_ tak:
    "lepiej by wiadukt zrobili nad torami a nie jakieś tam wagi"
    w okresie okołoswiątecznym - "na gwiazdke muszą gdzies dorobić, to wage
    zrobili" itd itp.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl