  • 1. Data: 2009-01-28 19:18:01
    Temat: TH-42PV8P -co sadzicie?
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam wszystkich! Rozglądałem się ostatnio za TV LCD i wpadla mi w oko
    plazma HDReady Panasonic TH-42PV8P. Po b. przestepnej cenie. Co sadzicie o
    tym sparecie? Podkreslam, ze potrzebuje telewizor, nie monitora i, ze
    wlasciwie to chyba poprzestanę na sygnale analogowym, może w nast. roku
    kupie satelite. Czy to prawda, że sygnał analogowy lepiej wyglada na HD
    Ready ? Pozdrawiam!
    Link do TV:
    http://www.medialider.pl/telewizory-plazmowe/panason
    ic-th-42pv8p.html

  • 2. Data: 2009-01-28 19:54:14
    Temat: Re: TH-42PV8P -co sadzicie?
    Od: maderos <m...@w...pl>

    Adax pisze:
> [...]
    > wlasciwie to chyba poprzestanę na sygnale analogowym, może w nast. roku
    > kupie satelite. Czy to prawda, że sygnał analogowy lepiej wyglada na HD
    Jak juz plazme Panasa to model ciut wyzszy PV80 :). I bedziesz
    zadowolony. Moj ojciec ma, ale 37', nie dal sie namowic na 42' :D...

  • 3. Data: 2009-01-29 13:49:29
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 28 Jan 2009 20:18:01 +0100, "Adax" <A...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >wlasciwie to chyba poprzestanę na sygnale analogowym, może w nast. roku
    >kupie satelite. Czy to prawda, że sygnał analogowy lepiej wyglada na HD

    jezeli juz musisz kupowac, to kup z tv z analogowym i cyfrowym tunerem
    dvb-t mpeg-4. Tylko sprawdz, czy rzeczywiscie jest mpeg-4. We wrzesniu
    startuje cyfrowa tv naziemna. Jak mieszkasz we Warszawie, Srem,
    lubuskie Zielona Gora/Gorzow, to juz teraz mozesz sie tym troche
    pobawic.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-01-31 00:11:27
    Temat: Odp: TH-42PV8P -co sadzicie?
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > startuje cyfrowa tv naziemna. Jak mieszkasz we Warszawie, Srem,
    > lubuskie Zielona Gora/Gorzow, to juz teraz mozesz sie tym troche

    jak nie używasz naziemnych nadajników to szkoda płacić za DVB-T. Lepiej
    dołożyć do większego ekranu i/lub jakości/

    Piotrek

  • 5. Data: 2009-02-01 19:50:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Jan 2009 01:11:27 +0100, "Piotrek"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >jak nie używasz naziemnych nadajników to szkoda płacić za DVB-T. Lepiej
    >dołożyć do większego ekranu i/lub jakości/

    Dokładnie. Jak ktoś nie potrzebuje tunera DVB-T to IMHO w chwili
    obecnej może to olać. Jak za kilka lat będzie zmieniał TV to pewnie
    takich bez tunera DVB-T nie będzie.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 6. Data: 2009-02-02 22:00:59
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Dokładnie. Jak ktoś nie potrzebuje tunera DVB-T to IMHO w chwili
    > obecnej może to olać. Jak za kilka lat będzie zmieniał TV to pewnie
    > takich bez tunera DVB-T nie będzie.

    Też do tego doszedłem, że nie potrzebuję DVB-T :) Sygnał TV z kablowki lub
    z SAT. Chcę jeszce raz zap. co sadzicie w kncu juz po wielu miesiacach (a
    moze i latach :) praktykowania: czy HD-Ready dla TV wystarczy? Bo dochodze
    do pzrekonania, że tak. Jakie są Wasze głosy? Pozdrawiam