-
11. Data: 2009-05-06 08:38:04
Temat: Re: [TECH] fzs600 - dławi się na wysokich obrotach i pali 12 litrów
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
Paweł Burdzy pisze:
> BartekGSXF pisze:
>> U mnie tak bylo w imbryku, objawy podobne, a pozniej okazalo sie, ze
>> serwis zostawil ssanie w pozycji full open na stale :)
> Laickie pytanie offtopic - imbryk i czajnik to nazwy kodowe na jajko?
nie, pospolite. imbryk jest starszym bratem jaja. kanciastym, nie okrągłym.
--
gildor
9'99
-
12. Data: 2009-05-06 08:46:44
Temat: Re: [TECH] fzs600 - dławi się na wysokich obrotach i pali 12 litrów
Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>
Użytkownik "Paweł Burdzy" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gtrilj$8hr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Ale zobaczę, czy tam się coś nie przyblokowało.
U mnie to tez wygladalo na poprawne dzialanie. Tzn wajcha sie nie blokowala.
Obroty byly tylko troche podwyzszone.
Ale moto palil zbiornik na okolo 100 km :) 17 l
> Czy istnieje coś takiego jak śruba regulująca ilość obrotów biegu
> jałowego? Może tym coś pokombinować?
Ja nie zdazylem wtedy kombinowac bo jak odebralem moto z serwisu to
pojechalem do domu, potem do pracy i wracajac juz bylem w serwisie bo byl
blizej i do garazu bym nie dojechal. :)
--
Bartek
i rozbity czajnik 6
Ave1,8
EL
-
13. Data: 2009-05-06 20:19:48
Temat: Re: [TECH] fzs600 - dławi się na wysokich obrotach i pali 12 litrów
Od: "Pink" <p...@o...pl>
Użytkownik "Paweł Burdzy" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gtqjsi$eu4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Jesli nie, wymien swiece, te swiece CR, szczegolnie NGK mozna wyjatkowo
>> latwo zabic, czasami wystarczy raz zalac.
> Mam świece Denso V24ESR-N, były wymienione przy serwisie, czyli na chwilę
> obecną jakieś 200km temu. Objawy dławienia występowały od samego początku
> po odebraniu moto - możliwe że je w tym serwisie zalali?
zmień te świece, najlepiej na stare co były - tak dla samego testu.
Ja tak kieys miałem z innym moto ale po wymianie swiec pomimo, że
dedykowanych... Powrót do starych całkowicie naprawił awarię.
Pozdrawiam
Pink
-
14. Data: 2009-05-06 20:51:32
Temat: Re: [TECH] fzs600 - dławi się na wysokich obrotach i pali 12 litrów
Od: Kuba Łacki <yahoo@spamma_killa.riders.pl>
Paweł Burdzy napisał(a):
> Kuba Łacki pisze:
>> Masz alarm?
>
> Nie ma alarmu, podgrzewanych manetek ani innych sztucznie podłączanych
> odbiorników energii. Ale jak motocykl stał w serwisie to posprawdzali
> styki i spora część była zaśniedziała - ale przeczyścili i wg. nich
> teraz już wszystko jest w porządku.
Generalnie, upraszczając nieco - zapytałem o alarm, bo opisane przez
Ciebie objawy spotkałem kilkakrotnie w różnych motocyklach weń
wyposażonych. Od wibracji przenoszonych na centralkę załączało się
odcięcie zapłonu. Przeniesienie centralki w miejsce izolowane od
wibracji rozwiązywało problem.
Ale, znowu upraszczając, z opisanych przez Ciebie objawów wychodzi mi
problem z prądami, niestety jak to z prądami - zazwyczaj zajebiście
trudno wyczaić w czym rzecz. Zacząłbym od obejrzenia końcówek kabli
dochodzących do cewek zapłonowych - u mnie kiedyś oderwała się końcówka
konektora nachodząca na cewkę, ale że całość jest w izolacji to nie było
tego widać, a motocykl przygasał, szarpał, skakał, czasem jechał dobrze
itd. Potem kostki i przewody od impulsatora - sprawdzić czy jest
przejście prądu. Zakładam, że przewody od akumulatora sprawdzone,
połączenie minusa z masą pewne i czyste. Jak nie pomoże, to szukałbym
kogoś z takim motocyklem i po kolei bym wymieniał poszczególne
podzespoły. A to cewki, a to moduł, a to impulsator, a to stacyjkę...
--
pzdr
Q