-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Kuba Łacki <yahoo@spamma_killa.riders.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: [TECH] fzs600 - dławi się na wysokich obrotach i pali 12 litrów
Date: Wed, 06 May 2009 22:51:32 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 29
Message-ID: <gtstq5$faj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <gtq32h$4vv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<gtqcio$l4g$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<gtqjlh$3sv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: dga113.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1241643653 15699 83.23.156.113 (6 May 2009
21:00:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 May 2009 21:00:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
In-Reply-To: <gtqjlh$3sv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:597176
[ ukryj nagłówki ]Paweł Burdzy napisał(a):
> Kuba Łacki pisze:
>> Masz alarm?
>
> Nie ma alarmu, podgrzewanych manetek ani innych sztucznie podłączanych
> odbiorników energii. Ale jak motocykl stał w serwisie to posprawdzali
> styki i spora część była zaśniedziała - ale przeczyścili i wg. nich
> teraz już wszystko jest w porządku.
Generalnie, upraszczając nieco - zapytałem o alarm, bo opisane przez
Ciebie objawy spotkałem kilkakrotnie w różnych motocyklach weń
wyposażonych. Od wibracji przenoszonych na centralkę załączało się
odcięcie zapłonu. Przeniesienie centralki w miejsce izolowane od
wibracji rozwiązywało problem.
Ale, znowu upraszczając, z opisanych przez Ciebie objawów wychodzi mi
problem z prądami, niestety jak to z prądami - zazwyczaj zajebiście
trudno wyczaić w czym rzecz. Zacząłbym od obejrzenia końcówek kabli
dochodzących do cewek zapłonowych - u mnie kiedyś oderwała się końcówka
konektora nachodząca na cewkę, ale że całość jest w izolacji to nie było
tego widać, a motocykl przygasał, szarpał, skakał, czasem jechał dobrze
itd. Potem kostki i przewody od impulsatora - sprawdzić czy jest
przejście prądu. Zakładam, że przewody od akumulatora sprawdzone,
połączenie minusa z masą pewne i czyste. Jak nie pomoże, to szukałbym
kogoś z takim motocyklem i po kolei bym wymieniał poszczególne
podzespoły. A to cewki, a to moduł, a to impulsator, a to stacyjkę...
--
pzdr
Q
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-22 spalinki
- 2025-02-22 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-02-22 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-22 Spalinki:)
- 2025-02-23 Useme
- 2025-02-22 Drogie mieszkania, drogie kredyty i ogromne zyski banków. Czy rząd ma rozwiązanie?
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S