eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] fzs600 - dławi się na wysokich obrotach i pali 12 litrówRe: [TECH] fzs600 - dławi się na wysokich obrotach i pali 12 litrów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Kuba Łacki <yahoo@spamma_killa.riders.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [TECH] fzs600 - dławi się na wysokich obrotach i pali 12 litrów
    Date: Wed, 06 May 2009 22:51:32 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <gtstq5$faj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gtq32h$4vv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gtqcio$l4g$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gtqjlh$3sv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dga113.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1241643653 15699 83.23.156.113 (6 May 2009
    21:00:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 May 2009 21:00:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
    In-Reply-To: <gtqjlh$3sv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:597176
    [ ukryj nagłówki ]

    Paweł Burdzy napisał(a):
    > Kuba Łacki pisze:
    >> Masz alarm?
    >
    > Nie ma alarmu, podgrzewanych manetek ani innych sztucznie podłączanych
    > odbiorników energii. Ale jak motocykl stał w serwisie to posprawdzali
    > styki i spora część była zaśniedziała - ale przeczyścili i wg. nich
    > teraz już wszystko jest w porządku.

    Generalnie, upraszczając nieco - zapytałem o alarm, bo opisane przez
    Ciebie objawy spotkałem kilkakrotnie w różnych motocyklach weń
    wyposażonych. Od wibracji przenoszonych na centralkę załączało się
    odcięcie zapłonu. Przeniesienie centralki w miejsce izolowane od
    wibracji rozwiązywało problem.

    Ale, znowu upraszczając, z opisanych przez Ciebie objawów wychodzi mi
    problem z prądami, niestety jak to z prądami - zazwyczaj zajebiście
    trudno wyczaić w czym rzecz. Zacząłbym od obejrzenia końcówek kabli
    dochodzących do cewek zapłonowych - u mnie kiedyś oderwała się końcówka
    konektora nachodząca na cewkę, ale że całość jest w izolacji to nie było
    tego widać, a motocykl przygasał, szarpał, skakał, czasem jechał dobrze
    itd. Potem kostki i przewody od impulsatora - sprawdzić czy jest
    przejście prądu. Zakładam, że przewody od akumulatora sprawdzone,
    połączenie minusa z masą pewne i czyste. Jak nie pomoże, to szukałbym
    kogoś z takim motocyklem i po kolei bym wymieniał poszczególne
    podzespoły. A to cewki, a to moduł, a to impulsator, a to stacyjkę...
    --
    pzdr
    Q

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: