  • 1. Data: 2012-02-25 09:37:02
    Temat: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: "Henryk Kaszubski" <h...@o...pl>

    Latka leca, kondycja fizyczna juz nie ta. Dzieciaki angazuja i czasu
    brakuje, ale zainteresowania pozostaly. Pojazdzilem sportami, wczesniej
    mialem dwa choppery. Niedawno przewinal sie nawet endurak ktory skutecznie
    umilal weekendy, ale teraz chcialbym turyste. Ciagnie mnie troche do
    pojezdzenia w PL i na niedalekie traski po Europie. Glownie sam, ale tez uda
    mi sie czasem wyciagnac malzonke. Szukam uzywanego turystyka.
    Biore pod rozwazenie:
    - TDM 900
    - DL 650
    - DL 1000
    Budzet - okolo 15-18 kzl
    Wszystkie powyzsze w opisach bardzo chwala za.. w zasadzie wszystko.
    DL podobno wygodniejszy - zwlaszcza z tylu, a to tez dla mnie wazne. TDM
    podobno mniej awaryjny.
    Czy jest tu ktos kto ma za soba doswiadczenie w jezdzie na przynajmniej 2 z
    3 powyzszych przykladow i chcialby napisac kilka zdan?

    Henryk

  • 2. Data: 2012-02-25 12:48:55
    Temat: Re: TDM, maly DL czy duzy DL ?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, miałem TDM 3VD, jeździłem tez 900 i dużym DL.
    Wg. mnie na jazdę w pojedynkę TDM to lepsza opcja niż DL. Jazda jest
    bardziej sportowa, lżej się tym jedzie no i wygląda lepiej. Ale to
    kwestia gustu. TDM tez sprawia też wrażenie lepszego motocykla do miasta
    chociaż środek ciężkości jest dosyć wysoko ale z kolei jest sporo
    lżejsza niż DL.

    Rzuć okiem tutaj:
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=4040
    64
    i tutaj:
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=6049
    91

    wygląda na to że jednak TDM:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2012-02-26 16:34:04
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Henryk Kaszubski" napisal...

> [...]
    > Czy jest tu ktos kto ma za soba doswiadczenie w jezdzie na przynajmniej 2
    > z 3 powyzszych przykladow i chcialby napisac kilka zdan?

    Tego warunku nie spelniam bo jezdzilem tylko TDM 900 (i to malo bo krotko
    mam). Bym powiedzial ze jak chcesz na asfalt to TDM, ale jak bedziesz chcial
    troche na szutry to DL ponoc lepszy.

    ps. ogolnie po zrobieniu paru tysiecy TDM-ka jestem tym sprzetem zachwycony
    :-)

    Pozdrawiam
    marvin
    tdm900

  • 4. Data: 2012-02-26 19:06:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Henryk Kaszubski" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Latka leca, kondycja fizyczna juz nie ta.
    (...)
    > Biore pod rozwazenie:
    > - TDM 900
    > - DL 650
    > - DL 1000
    > Budzet - okolo 15-18 kzl

    mialem Drag Stara 1100, VTX1800S i DL1000. Jeździlem dodatkowo kilkoma
    innymi sprzętami.
    Mimo, ze DL1000 w papierach waży stosunkowo mało, to wrażenie jakie sprawiał
    było zupełnie inne. Podnosząc go z bocznej nóżki, albo przy próbie pchania
    ... był naprawde ciężki.

    ps. i pewnie teraz wielu sie ze mna nie zgodzi, ale subiektywne odczucie
    ciężkości przy manewrach parkingowych było czasem nawet większe niż przy
    VTX1800 (może dlatego, ze DL jest dużo wyższy)

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony
    A4 B5, FJ1100

  • 5. Data: 2012-02-26 21:21:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-25 10:37, Henryk Kaszubski pisze:
> [...]
    > pojezdzenia w PL i na niedalekie traski po Europie. Glownie sam, ale tez uda
    > mi sie czasem wyciagnac malzonke. Szukam uzywanego turystyka.

    Bierz DL 1000. Kawal motocykla, no i co V2 to V2.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-02-26 23:12:01
    Od: "Henryk Kaszubski" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Bierz DL 1000. Kawal motocykla, no i co V2 to V2.

    Nie moge sie doszukac czy oba DL od poczatku maja wtrysk, czy sa rowniez
    wersje na gazniku/gaznikach?
    Jesli tak, to od ktorego rocznika jest zmiana?

    Henryk

  • 7. Data: 2012-02-27 08:53:41
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Henryk Kaszubski" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    Znajomy ma TDMkę - rewelacyjne moto. Wątpie żeby DL 1000 potrafiła spalić
    3,8L paliwka przy przelotowej 150 km/h.

    Tutaj masz parę opinii na temat TDM 900

    http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&id
    _produktu=111

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info

  • 8. Data: 2012-02-27 09:01:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/27/2012 09:53 AM, Drzewo wrote:
    > Użytkownik "Henryk Kaszubski"<h...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Znajomy ma TDMkę - rewelacyjne moto. Wątpie żeby DL 1000 potrafiła spalić
    > 3,8L paliwka przy przelotowej 150 km/h.

    To przy 120 km/h pewnie potrafi zejść do 2,5l?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-02-27 10:32:32
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-02-27 09:53, Drzewo pisze:
    > Użytkownik "Henryk Kaszubski"<h...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Znajomy ma TDMkę - rewelacyjne moto. Wątpie żeby DL 1000 potrafiła spalić
> [...]

    Nie żebym się czepiał, ale dosłownie parę (w sensie dwie):(
    Ładnie to tak spamować grupę?
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 10. Data: 2012-02-27 16:21:26
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Drzewo" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Znajomy ma TDMkę - rewelacyjne moto. Wątpie żeby DL 1000 potrafiła spalić
    > 3,8L paliwka przy przelotowej 150 km/h.

    Troche Ci sie musialo pomylic. Nie TDM tylko TDI. I nie 900 tylko 1900. I na
    pewno nie przy przelotowej 150.

    --
    pzdr:
    Ivam