  • 1. Data: 2011-12-24 08:10:38
    Temat: TDA8170
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Witam

    Padł TDA8170 w TV Schneider TV8. Czy da się go zastąpić scalakiem TDA8172.

    Pozdrawiam Remek

  • 2. Data: 2011-12-24 11:24:11
    Temat: Re: TDA8170
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Remek pisze tak:

    > Padł TDA8170 w TV Schneider TV8. Czy da się go zastąpić scalakiem
    > TDA8172.

    http://monitor.net.ru/forum/sony-kv-m2530k-info-7842
    9.html

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2011-12-24 23:55:17
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "PiteR" napisał:

    > http://monitor.net.ru/forum/sony-kv-m2530k-info-7842
    9.html

    Ogromne dzięki za ten link. Jak się znajduje takie perełki? Siedzę 2 dni w
    sieci i niczego takiego nie znalazłem.

    Remek

  • 4. Data: 2011-12-25 08:10:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Remek pisze tak:

    > Jak się znajduje takie perełki? Siedzę 2 dni w
    > sieci i niczego takiego nie znalazłem.

    Don't think human way. Think Google! ;)

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2011-12-25 10:23:24
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 00:55:17 +0100, od "Remek" <n...@g...com>
    nadeszla wiadomosc:

    9.html

    >Ogromne dzięki za ten link. Jak się znajduje takie perełki? Siedzę 2 dni w
    >sieci i niczego takiego nie znalazłem.
    >
    >Remek

    Generalnie pomaga zadawanie pytań cyrylicą / po rosyjsku.

    ALE - wpisanie "tda8170 zamena 8172" daje interesujący link na
    trzeciej pozycji...

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-12-26 15:33:24
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Slawek Maculewicz" napisał:

    > ALE - wpisanie "tda8170 zamena 8172" daje interesujący link na
    > trzeciej pozycji...

    O.K. Nie od dzisiaj wiadomo, że wynik wyszukiwania jest jakąś funcją dwóch
    parametrów. Inteligencji pytacza + inteligencja wyszukiwarki. Ja akurat
    powinienem umieć przewidzieć, że pytanie należy zadać po rosyjsku? Dajmy
    temu spokój. Jest ważniejsza sprawa. Zrobiłem jak podali w linku i teraz
    boję się właczyć TV, bo wybuchnie or not wybuchnie? Przeczytałem kilka
    wątków min. na Elektrodzie. Wymieniłem wszystkie podawane tam
    podejrzane/odpowiedzialne elementy, ale ... Wszystkie na miernik są sprawne
    i teraz nie wiem. Co jest zwykle przyczyną rozerwania scalaka? Co jeszcze
    sprawdzać/wymieniać. Póki co podmieniłem wszystkie elektrolity.

    Remek