  • Data: 2014-04-03 01:05:41
    Temat: Re: TABLETY = BUBLE ???
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 23:14:41 UTC+2 użytkownik y...@g...com napisał:
    > krzysztofsf:

    > Nie bedronkowy ale SALONOWY :)
    >

    > W każdym salonie każdego operatora GSM każdy personel zgodnie
    >
    > wyznaje że KAŻDY model każdej firmy ma:

    Kazdy, jaki maja w ofercie. To nie to samo.

    > A) krótkotrzymającą baterię w stopniu NIEAKCPETOWALNYM dla normalnych ludzi

    Nexus 7. Mam i ja i syn od kilkunastu miesiecy. Obaj jestesmy bardzo zadowoleni.
    Ja laduje co 3-4 dni. Caly czas wlaczone wi-fi, korzystam z godzine na dobe.
    Syn korzysta intensywnie, nosi ze soba na uczelnie - laduje przewaznie wieczorem.

    > B) NIEMOŻNOŚĆ zmniejszenia jasności ekranu do NORMALNEJ wartości

    Zwrocilem uwage po twoim poscie - faktycznie nie ma opcji takiej jak w smartfonach,
    zejscia do prawie ciemnego ekranu.

    > Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ

    U mnie przewaznie system.
    Ale 6-7 godzin ciaglego korzystania udawalo sie wyciagnac bez problemu.