    From: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: T410/8840p/X201 stacja dokująca + 3 monitory
    Date: Mon, 18 Apr 2011 20:57:11 +0000 (UTC)

    Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Szanowni,

    > Muszę wybrać służbowego laptopa, między trzema modelami: Lenovo T410, HP
    > Elitebook 8440 lub Lenovo X201.
    > Jest tylko 1 wymagany aspekt: chcę czepić do tego 3 zewnętrzne monitory
    > za pomocą analogowego D-SUBa, cyfrowego DVI lub DisplayPortu (wydajność
    > nieważna - ani gier ani filmów)

    > 1.
    > T410 ma stację dokującą 45N6678, a ta w opisie i na zdjęciu posiada
    > zwykłe wyjścia analogowe, DVI, a nawet display port.
    > Próbował ktoś? Działa to? Ile monitorów można czepić równocześnie?

    Nie próbowałem podpinać 3 monitorów na raz, ale myślę że maks które obsłuży to 2
    jednocześnie.
    Mam t410 i ten replikator portów ale podpinałem jednocześnie jedynie VGA oraz DVI
    Po otwarciu pokrywy ekranu jeden z monitorów gasł z czego może wynikać, że karta
    obsłuży maks
    2 wyjścia jednocześnie.

    Niestety nie mam w tej chwili żadnego nieużywanego T410 by sprawdzić 3 monitory
    jednocześnie.

    Ale zgodnie z tym co jest napisane na stronie:
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-7287
    1.html

    Three video ports:
    Any two, of the three, video ports can be used simultaneously

    Ja mam model z kartą intela, może te z Nvidią potrafią więcej, nie mam jak sprawdzić.

    Ale raczej 3 na raz nie uda Ci się uruchomić.

    > 2.
    > HP Elitebook 8440 zdaje się, że ma tylko VGA + DVI, wiec mało.

    Nie wiem, nie mam.

    > 3.
    > Lenovo X201 z tego co widzę, ma stację dokującą tylko z VGA + Display Port.

    Tu też podłączałem jeden monitor przez VGA a drugi przez DisplayPort (przejściówką
    DisplayPort-DVI). Tu też jeden z monitorów się wyłączał po podniesieniu pokrywy
    ekranu
    w laptopie.
    Model również z grafiką intela.

    --