  • 1. Data: 2011-07-09 14:39:50
    Temat: T-mobile - oszusci
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    A tak sie pozale. Zachcialo mi sie przedluzyc umowe w bylej Erze - tydzien
    temu. dostalem info przez telefon z BOKu i dla pewnosci poprosilem o ta
    oferte na email. Przyslali, zapoznalem sie i sie zdecydowalem i zamowilem.
    Przyjechal kurier, podpisalem, i chcialem wlaczyc sobie dodatkowa usluge a
    tu .... zonk. Okazalo sie, ze to co mi dali do podpisania, rozni sie jedna
    cyferka w nazwie promocji. I w calej umowie jest jedna roznica - pionowa
    kreseczka dzielaca w tabeli rozne oplaty jest przesunieta w prawo. Czyli
    nizsze abonamenty maja przez to gorsze warunki. Powiem tak - traktuje to jak
    oszustwo i przegiecie. Przeciez nierealne jest przeczytanie przy kurierze
    calej umowy. Kolejnej umowy juz u nich nie podpisze.

    Fantom
    ps. A umowa to chyba czcionka 4 drukowana

  • 2. Data: 2011-07-09 14:46:51
    Temat: Re: T-mobile - oszusci
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > calej umowy. Kolejnej umowy juz u nich nie podpisze.

    Dlatego tez bardzo chwale sobie podpisany jakos chyba w 2005 roku roczny
    aneks, ktory 90 minut co miesiac przyznal mi do usranej smierci (tudziez do
    podpisania nowego).

    Obecnie place sobie 24,60 pakietu kwotowego, ktory pochlania mi i Poczte
    Komfort, i oplate za Stacjonarny Numer Firmowy i za jakies SMSowe pierdoły
    randkowe Funstrefa i nawet pare Premium SMS moge co miesiac puscic. I do
    tego 90 minut do wszystkich (lacznie z Playem) - reszte i tak sie z Playa
    wydzwania :)

    I w kazdej chwili moge podziekowac T-Mobilom za wspolprace - czego w obecnym
    stanie rzeczy nie zameirzam poki co robic :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-07-09 15:35:31
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-07-09 16:39, Fantom pisze:
> [...]
    > umowy juz u nich nie podpisze.
    >
    > Fantom
    > ps. A umowa to chyba czcionka 4 drukowana

    masz 10 dni na to by zrezygnowac z tej umowy

    gregor

  • 4. Data: 2011-07-09 16:06:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]
    > umowy juz u nich nie podpisze.
    >
    > Fantom
    > ps. A umowa to chyba czcionka 4 drukowana

    nierealne? Nie chciało ci się czytać, to teraz masz. Placz i płać debilu

  • 5. Data: 2011-07-09 18:20:10
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > masz 10 dni na to by zrezygnowac z tej umowy

    Powaznie ? Jest to gdzies w tym regulaminie ? Nie jestem w stanie go
    przeczytac ormalnie, taka czcionke walneli. Oczy bola. Musze jakas lupe
    poszukac.

    Fantom

  • 6. Data: 2011-07-09 20:00:00
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Powaznie ? Jest to gdzies w tym regulaminie ? Nie jestem w stanie go
    > przeczytac ormalnie, taka czcionke walneli. Oczy bola. Musze jakas lupe
    > poszukac.

    od każdej umowy/zakupu drogą online (nie twarzą w twarz) masz 10 dni na
    odstąpienie

    Jacek

  • 7. Data: 2011-07-09 20:09:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-09 22:00, Jacek pisze:
    > Użytkownik "Fantom"<s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > od każdej umowy/zakupu drogą online (nie twarzą w twarz) masz 10 dni na
    > odstąpienie

    Wg Playa - tylko wówczas, jeśli nie skorzystało się z usługi, czyli nie
    "zadzwoniło" na nowym abonamencie.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-07-10 06:12:14
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-07-09 22:09, Liwiusz pisze:

    > Wg Playa - tylko wówczas, jeśli nie skorzystało się z usługi, czyli nie
    > "zadzwoniło" na nowym abonamencie.

    w Playu nie od dzis prawo interpretuja po swojemu
    ale spokojnie 10 dni masz na wypowiedzenie skrob pismo i w poniedzialek
    idz do t-mobila z wypowiedzeniem (aha tego w regulaminie nie ma tak wiec
    nawet nie szukaj)

    gregor

  • 9. Data: 2011-07-10 06:31:56
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 08:12:14 +0200, gregor napisał(a):

    > (aha tego w regulaminie nie ma tak wiec
    > nawet nie szukaj)

    Bo to jest ogólne prawo a nie postanowienia w regulaminie.
    A dotyczy ono umowy zawartej poza siedziba usługodawcy.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Do gabinetu Bormanna wchodzi nieznajomy. Staje przed biurkiem i patrząc
    prosto w oczy Bormanna, wykonuje dziwne gesty. W końcu mówi:
    - Słonie idą na północ, a wołki zbożowe podążają ich śladem.
    Bormann patrzy na przybysza z wyraźnym niesmakiem:
    - Gabinet Stirlitza jest piętro wyżej - odpowiada.

  • 10. Data: 2011-07-10 07:22:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Wg Playa - tylko wówczas, jeśli nie skorzystało się z usługi, czyli nie
    > "zadzwoniło" na nowym abonamencie.

    ja myślę ze nie tylko wg Playa. O ile prawo pozwala zwrócić w pewnych
    warunkach towary i zrezygnować z usług, to raczej towary _nieużywane_ i
    usługi "nieużywane".

    ToMasz