  • 21. Data: 2015-03-12 11:55:17
    Temat: Re: T-mobile komfort max
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości
    >Korekta, coś mi się rzuciło na oczy jeśli chodzi o datę, w umowie
    >wpisana jest data : "czas oznaczony do dnia 2013-05-20", Nie wiem
    >dlaczego myślałem o 2015.

    >Zakładam że w takim razie umowa jest zawarta na czas nieoznaczoony,
    >co powinno być dla mnie korzystne jeśli chodzi o możliwość
    >przeniesienia numeru.

    A przy okazji - umowa gdzies sprzed 3-4 lat. Wiec sie nie dziw tym
    "komfortowym" oplatom.

    Ba - byc moze w umowie byla promocyjna stawka, ale obowiazujaca do
    2013-05-20.
    A potem korporacja nie zauwazyla ze szkoczyla ...

    J.

  • 22. Data: 2015-03-13 01:50:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-12 09:14, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Ja bym wypowiedział już teraz żeby potem nie pilnować terminów.

    Ja już tak się nie wygłupię. Musiałam płacić 2 abonenty do czasu
    zakończenia umowy z poprzednim operatorem. Wszystko pochrzanione.
    Przenosi się numer albo do operatora na miesiąc przed zakończeniem umowy.

    --
    animka

  • 23. Data: 2015-03-13 01:52:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-12 09:29, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Tylko trzeba uważać by nie wcisnęli taryfy np. na 24 miesiące bo wtedy
    > przeniesienie numeru nie będzie możliwe.

    Jest możliwe. Nawey na 2,5 roku.

    IMHO lepiej iść do konkurencji

    --
    animka

  • 24. Data: 2015-03-13 01:56:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-12 09:37, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> [...]
    mfort.pdf

    > To jest tylko jedna z taryf z "Komfoert" w nazwie. Tak nazywali
    > różne taryfy jeszcze w w 2012 roku.

    W T Mobile najlepsza i najtańsza jest taryfa Rodzina 60.
    Tylko na stacjonarne możesz sobie doaktywować pakiet za 4 zł. z groszami.

    --
    animka

  • 25. Data: 2015-03-13 07:04:48
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-11 o 15:01, Piotr Rezmer pisze:
    > Wczoraj zrobiłem cesję numeru w T-mobile na siebie.

    Aby w miarę obiektywnie wybrać nowego operatora porobiłem pomiary w
    miejscu w którym mieszkam (obszar wiejski)

    T-Mobile: praktycznie brak 3G, nie miałem możliwości pomiaru LTE (mam
    starą kartę SIM pewnie bez aktywnego tego feature'a).
    Nju: brak 3G, LTE na przyzwoitym poziomie
    Plus: 3G jest ale nie do końca stabilne, LTE na dobrym poziomie
    Play: 3G jw, LTE na dobrym poziomie
    Virgin: (przedstawia się jako Play), 3G jw, LTE na dobrym poziomie

    Zastaniawłem się czy Polkomtel (to jest mój najbliższy BTS z LTE)
    stosuje jakieś QoS dla operatorów wirtualnych. Pingi mniej więcej takie
    same. Transfer podobny oprócz Virgin gdzie nie udaje się nawet uruchomić
    flashowego "miernika". Podejrzewam, że na starterze Virgin od razu jest
    założony lejek na transmisję danych.

    Reasumując, myślę że wybiorę Polkomtel, zwłaszcza że mam już od nich (co
    prawda umowa nie jest na mnie) internet LTE, umowa na internet kończy
    się w lipcu i teoretycznie mógłbym ją przedłużyć za 50% jeśli reklama
    nie kłamie ;)
    Jeśli chodzi o telefon myślę, że wezmę taryfę Progres 49 (2 lata, bez
    telefonu, abonament 60zł brutto, minuta do UE 1.85zł br, rozmowy, SMS,
    MMS w PL bez limitu, transfer 2Gb, pakiet 100 min na Europę, bezpłatne
    przychodzące w UE)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2015-03-13 13:41:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-03-11 o 16:56, J.F. pisze:

    >Mona rozwiązać umowę/przenieść numer wraz z ostatnim dniem okresu
    >zastrzeżonego, czyli dokładnie 20 maja 2015. Są trzy opcje
    >przeniesienia
    >numeru:
    >1) natychmiastowy (przenosimy od razu, staremu płacimy za okres
    >wypowiedzenia)

    A tu abonament duzy, duzo placimy.
    Oplaca sie tylko jak zasiegu stara siec nie ma :-)

    >2) z okresem wypowiedzenia (miesiąc, czy ile tam jest)
    >3) wraz z upływem okresu zastrzeżonego (konkretny dzień, tylko zwykle
    >trzeba przynajmniej miesiąc wcześniej dać papiery do przeniesienia).

    Tylko ze czesta konstrukcja - umowa konczy sie wraz z koncem okresu
    rozliczeniowego, ktory nastapi co najmniej 30 dni po zlozeniu
    wypowiedzenia.
    Taki tam drobiazg, cyrograf do 20 maja, a okres sie konczy 6 czerwca.

    J.

  • 27. Data: 2015-03-13 18:01:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotr Rezmer"

[...]
    ---
    A Virgin korzysta z sieci tego operatora ? Bo w Virgin w mojej lokalizacji,
    za prepaidowe 10zł/miesiąc jest internet z VPN, którego to VPN w abonamencie
    TMobile z dopłatą na internet 10zł/miesiąc nie udaje się zestawić. Znowu mi
    przypomniałeś, że mam to wyprostować.

  • 28. Data: 2015-03-13 18:13:55
    Temat: Re: mobasa komfort na maxa
    Od: "slepcy, do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!" <w...@p...jeden.z.drugim.invalid>

    zajebiste http://pl.vc/27log zainteresowania animatora...

    ? https://tr.im/vMWuc ?

  • 29. Data: 2015-03-13 21:00:03
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2015-03-11 o 15:01, Piotr Rezmer pisze:
    Poczekaj na rachunek, ja podobnie zrobiłem cesję i na infolini
    powiedzieli mi, że abonament to 100 zł miesięcznie, taryfa co prawda bez
    limitu ale i bez internetu. Jak przyszła faktura to się mile zaskoczyłem
    bo okazuje się, że na infolinii nie widzą wynegocjowanych stawek a moja
    faktura co miesiąc jest wystawiana na kwotę 4,99 zł
    Głowa do góry
    Pozdrawiam
    Dan

  • 30. Data: 2015-03-13 21:59:07
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-03-13 o 18:01, re pisze:

    > A Virgin korzysta z sieci tego operatora ?
    Raczej tak, top_netinfo pokazał mi jako nazwę operatora "Play" mimo tego
    że włożyłem SIMa Virgin. Zakładam że Virgin to taka firma córka Play,
    korzystająca z infrastruktury Play czyli infrastruktury Polkomtela :)

    Wracając do tematu, dziś przeniosłem numer do Plusa (pakiet progres plus
    59). Na razie mam numer tymczasowy a docelowy doczeka do końca okresu
    rozliczeniowego w T-mobile.

    --
    pozdrawiam
    Piotr