    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-mobile komfort max
    Date: Fri, 13 Mar 2015 18:01:34 +0100

    Użytkownik "Piotr Rezmer"

    Zastaniawłem się czy Polkomtel (to jest mój najbliższy BTS z LTE)
    stosuje jakieś QoS dla operatorów wirtualnych. Pingi mniej więcej takie
    same. Transfer podobny oprócz Virgin gdzie nie udaje się nawet uruchomić
    flashowego "miernika". Podejrzewam, że na starterze Virgin od razu jest
    założony lejek na transmisję danych.
    ---
    A Virgin korzysta z sieci tego operatora ? Bo w Virgin w mojej lokalizacji,
    za prepaidowe 10zł/miesiąc jest internet z VPN, którego to VPN w abonamencie
    TMobile z dopłatą na internet 10zł/miesiąc nie udaje się zestawić. Znowu mi
    przypomniałeś, że mam to wyprostować.