  • Data: 2015-03-16 11:19:12
    Temat: Re: T-mobile komfort max
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2015-03-13, o godz. 07:04:48
    Piotr Rezmer <k...@d...pl> napisał(a):

    > Jeśli chodzi o telefon myślę, że wezmę taryfę Progres 49 (2 lata, bez
    > telefonu, abonament 60zł brutto, minuta do UE 1.85zł br, rozmowy,
    > SMS, MMS w PL bez limitu, transfer 2Gb, pakiet 100 min na Europę,
    > bezpłatne przychodzące w UE)

    Poszperaj jeszcze i ponegocjuj - może uda się ciut lepsze warunki
    wyrwać. Przykładowo ostatnio bez telefonu Orange mi wyjściowo proponował
    dla pracowników za 35/45PLN netto (umowa 24/12 miesięcy) taryfę Biz60 z
    nielimitowaną Polską, bezpłatnymi przychodzącymi w UE, 19gr/min z UE do
    PL i 79gr/min z UE do UE. Do tego za 5/10PLN za 1/2GB transferu.

    Zdrówko