  • 1. Data: 2013-07-08 08:08:05
    Temat: T-Mobile wyłączyła mi numer - da sie go odzyskać?
    Od: m...@g...com

    Witam właśnie w piątek T-mobile wyłączyła mi na amen stary nr tak-taka - czasem z
    niego korzystałem jak były promocje

    teraz po włożeniukarty do telefonuuzyskuje informację "Karta Sim nieaktywna" lub
    "Brak karty Sim:

    czy da sie jeszcze odzyskać ten numer? czy stracony na amen

    pytam bo nie byłem jeszcze w salonie zapytać

  • 2. Data: 2013-07-08 09:52:23
    Temat: Re: T-Mobile wyłączyła mi numer - da sie go odzyskać?
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-08 08:08, m...@g...com pisze:
> [...]
    "Brak karty Sim:

    > czy da sie jeszcze odzyskać ten numer? czy stracony na amen

    Co słyszysz, gdy na niego dzwonisz?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-07-08 10:29:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-08 09:52, $heikh el $hah pisze:

    > Co słyszysz, gdy na niego dzwonisz?

    "Halo, słucham...."
    ;)

  • 4. Data: 2013-07-08 11:32:41
    Od: m...@g...com

    NIe słysze to:

    "przepraszamy nie ma takiego numeru"

  • 5. Data: 2013-07-08 12:40:16
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-08 11:32, m...@g...com pisze:
    > NIe słysze to:
    >
    > "przepraszamy nie ma takiego numeru"

    No to w salonie nic nie zdziałasz. Przerabiałem temat.
    W teorii, jeśli wróci do puli wolnych numerów (w Erze nie potrafili
    powiedzieć kiedy to nastąpi), a masz kartę startera i zarejestrowałeś
    numer w sieci, to wtedy może się udać jego odzyskanie. Może.
    Ale u mnie "przepraszamy, nie ma takiego numeru" brzmi pod numerem od
    jakichś dwóch lat, więc specjalnie się już nie łudzę, że go odzyskam, a
    bardzo bym chciał, bo numer z serii "srebrno-złotych".

    --

  • 6. Data: 2013-07-10 01:16:10
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > nieaktywna" lub "Brak karty Sim:
    >
    > czy da sie jeszcze odzyskać ten numer? czy stracony na amen
    >
    > pytam bo nie byłem jeszcze w salonie zapytać

    spróbuj go doładować kwotą przedłużającą ważność, czasem wstają

    jeffrey