  • 1. Data: 2014-07-31 08:35:26
    Temat: T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Podnosza oplate za abonamenty sprzed roku o 5 zlotych miesiecznie. Argumentem jest
    "bo ponosimy koszty rozwoju i juz"

    Wystarczyloby, zeby w ramach tych 5 zl odblokowali dostep do LTE dla "starych" taryf,
    i byloby w miare elegancko - "udostepniamy LTE i za to oplata".

    I tak, nawet po podwyzce, moj abonament jest dla mnie najkorzystniejszy (i porownujac
    do oferowanych taryf jump i do innych operatorow), ale niesmak pozostaje.

  • 2. Data: 2014-07-31 08:43:12
    Od: K <...@...c>

    W dniu 31-07-2014 o 08:35, krzysztofsf pisze:
> [...]
    porownujac do oferowanych taryf jump i do innych operatorow), ale niesmak pozostaje.

    zawsze mozesz zrezygnowac i wlasnie wczoraj wyslalem im rezygnacje. mam
    stara taryfe za 129 netto w biznesie (bez telefonu), ale ze ostatnio
    duzo bywalem poza pl, to troche internetu w roamingu doszlo. srednia
    rachunkow z ostatnich trzech miesiecy zrobila sie ponad 200pln, wiec
    system przygotowal dla mnie super oferte w jump: pierwsza oferta to bylo
    209 netto, a druga poprawiona to juz 249pln netto. jako ze umowe mam do
    konca 2015, a w najblizszym czasie bede wiecej za granica niz w polsce,
    chetnie przeniose numer do prepaida i niech sie ida kochac.

  • 3. Data: 2014-07-31 08:54:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Jul 2014 23:35:26 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
    > Podnosza oplate za abonamenty sprzed roku o 5 zlotych miesiecznie. Argumentem jest
    "bo ponosimy koszty rozwoju i juz"

    Czas sie przyzwyczaic, wojna o klienta obnizyla ceny ... za bardzo :-)

> [...]
    porownujac do oferowanych taryf jump i do innych operatorow), ale niesmak pozostaje.

    A duzo placisz ?
    Bo zawsze mozesz odejsc ... ale moze im wlasnie o to chodzi, zeby
    sobie wskazniki polepszyc :-)

    Tak jak siegam pamiecia to Era pare razy chciala sie mnie pozbyc, ale
    tak szczesliwie wycofywala sie z pomyslow przed uplywem cyrografow ...

    J.

  • 4. Data: 2014-07-31 09:00:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 lipca 2014 08:43:12 UTC+2 użytkownik K napisał:
    > W dniu 31-07-2014 o 08:35, krzysztofsf pisze:

    > zawsze mozesz zrezygnowac i wlasnie wczoraj wyslalem im rezygnacje. mam
    >
    > stara taryfe za 129 netto w biznesie (bez telefonu),

    Ja mam 2 numery po 19,90 zl. (od wrzesnia bedzie 24,90)
    W abonamencie 200 minut i 500mega, po przekroczeniu transferu mam przejscie w danym
    miesiacu na 2 GB, a te 1500 mega dodatkowo jest kasowane - 10 zl.

    Do tego po jednej platnej usludze na kazdym z numerow.

    Na moment biezacy nie widze nic korzystniejszego na moje potrzeby, ale poczekamy...

  • 5. Data: 2014-07-31 09:19:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 30 Jul 2014 23:35:26 -0700 (PDT), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    porownujac do oferowanych taryf jump i do innych operatorow), ale niesmak pozostaje.

    Ciekawy artukuł po tej linii:
    http://www.pb.pl/3787573,88835,t-mobile-zaczyna-podn
    osic-ceny
    a w nim taki o to cytat:
    "Ruch T-Mobile można interpretować jako sondowanie rynku i reakcji
    klientów. Jeśli przełkną podwyżkę w miarę gładko, niewykluczone są
    kolejne. Czy w ślady T-Mobile odważą się pójść rywale?"

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-07-31 09:19:50
    Od: K <...@...c>

    W dniu 31-07-2014 o 09:00, krzysztofsf pisze:

> [...]
    >
    > Do tego po jednej platnej usludze na kazdym z numerow.
    >
    > Na moment biezacy nie widze nic korzystniejszego na moje potrzeby, ale poczekamy...

    no ja tez jestem zadowolony, bo mam nielimitowane w pl, 1000min do ue i
    nielimitowane przychodzace w roamingu. do tego 15GB netu w pl. nie ma w
    tej cenie takich warunkow u zadnego innego opa. sa lepsze w jump biznes
    za 129pln z telefonem lub za 99 bez.

  • 7. Data: 2014-07-31 12:45:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-31 09:00, krzysztofsf pisze:

    > Ja mam 2 numery po 19,90 zl. (od wrzesnia bedzie 24,90)
    > W abonamencie 200 minut i 500mega, ...........

    Tylko dla czego teraz już nie ma takich taryf :( same jupmy od 50 zł

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-07-31 17:39:57
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 08:43, K pisze:
    /..../
> [...]
    > konca 2015, a w najblizszym czasie bede wiecej za granica niz w polsce,
    > chetnie przeniose numer do prepaida i niech sie ida kochac.

    Jak zrezygnujesz to nie przeniesiesz.

  • 9. Data: 2014-07-31 18:45:53
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    ,

    > Jak zrezygnujesz to nie przeniesiesz.

    Dziś mi jeden "konsulatant" w lubelskim salonie wmawiał, że przy
    rezygnacji przeniosą mnie do TT a potem droga wolna. Ale sam nie wiem co
    i jak bo jednocześnie twierdził, że:
    - LTE działa na starych taryfach (gdy dostał do ręki miesięczną Moto G z
    LTE i starym abonamentem ale nowym uSIMem to stwierdził,że nie mam LTE
    bo nie mam brandowanego softu od TM
    - pomimo tego co mam napisane w liście od TM, twierdził, że nie mam
    możliwości przejścia na JUMP.

    Słowem, z nimi trzeba "rozmawiać" tylko pisemnie, bo każdy mówi co
    innego a wyegzekwowanie czegokolwiek jest męczące o ile niemożliwe...
    --
    Qlfon, Lublin

  • 10. Data: 2014-07-31 20:16:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 lipca 2014 18:45:53 UTC+2 użytkownik Qlfon napisał:

    > ,

    > Dziś mi jeden "konsulatant" w lubelskim salonie wmawiał, że przy
    >
    > rezygnacji przeniosą mnie do TT a potem droga wolna. Ale sam nie wiem co
    >
    > i jak

    Za czasow Ery tak bylo na 100%.
    Ale teraz jest T-mobile, tak wiec czy kultywuja tradycje???...