  • 11. Data: 2010-05-10 09:52:03
    Temat: Re: T.Apacz 0.6 wyladowal
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"LukeB" Planowac (i to konkretnie) trzeba jadac z pasazerem.

    Wlasnie o tym pisalem - wielokrotnie, ale zwykle zarzucano mi ze to
    nieprawda.
    A to tylko zyczliwa uwaga.
    Oczywisce ze Trampior to mile moto do pycenia nie szybciej niz 100-110 km/h.

    Tytus z fabryki

  • 12. Data: 2010-05-10 11:10:31
    Temat: Re: T.Apacz 0.6 wylądował
    Od: n...@s...com

    On Sun, 09 May 2010 23:43:17 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Nuuuda tyczyła się wyczerpania tematu (wiecznych) poszukiwań, bo gdzieś
    >bym śmiał, tak ocenić T.Apacza. ;)

    Ten motocykl JEST nudny jak flaki z olejem. Znaczy nic sie nie chce
    psuc i jezdzi na wszystkim. Gratsy

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2010-05-10 20:21:43
    Temat: Re: T.Apacz 0.6 wylšdował
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Znaczy nic sie nie chce
    > psuc i jezdzi na wszystkim. Gratsy

    Tak mi mów! ;)
    Muszę jeszcze dorwać instrukcję, ale tu pewnie chłopaki z TA mi pomogą... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... Jawa 356 '58 175
    T.Apacz 0.6

  • 14. Data: 2010-05-10 20:23:18
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Oczywisce ze Trampior to mile moto do pycenia nie szybciej niz 100-110 km/h.
    Czyli idealne dla mnie! ;)

    W maju kończy się przegląd, więc może będzie okazja... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 15. Data: 2010-05-11 04:58:27
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"falco"
    W maju kończy się przegląd, więc może będzie okazja... ;)

    A zapraszam zapraszam...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 16. Data: 2010-05-11 06:33:26
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    falco napisał(a):
    > Muszę jeszcze dorwać instrukcję, ale tu pewnie chłopaki z TA mi
    > pomogą... ;)

    Zacznij od tego: jedynka w dol!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2010-05-11 07:07:42
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Zacznij od tego: jedynka w dol!
    To akurat cenna uwaga, bo w SenNej... jedynka jest do góry... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... Jawa 356 '58 175
    T.Apacz 0.6

  • 18. Data: 2010-05-11 22:10:04
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > Dawaj foty i powiedz jak sie lampa spisala, bo juz ciemno bylo jak ladowal.
    Fotki poniżej:

    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/TApa
    cz10510#

    Wróciłem przed chwilą z nocnego kręcenia po mieście i rzeczywiście mocą
    to lampa nie powala... ;)
    Po za tym bardzo przyjemnie się jeździ.

    Może skombinuję dod. halogeny, ale na razie chce kupić alarm a wybór
    taki, że głowa boli...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 19. Data: 2010-05-11 22:56:44
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.05.2010 falco <m...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    cz10510#

    > Wróciłem przed chwilą z nocnego kręcenia po mieście i rzeczywiście mocą

    No, gratulacje, zdejmiesz plastiki zmienisz bak, chromowane 2 wydechy,
    V2 i szprychowe koła, już masz, i nikt się nie zorientuje że to nie
    chopper, "klasyk", czy co tam tomiałobyć ;)

    A serio jestem pod wrażeniem, że kupiłeś coś co ma jakoś tam jeździć, a
    nie tylko wyglądać.

    > Może skombinuję dod. halogeny, ale na razie chce kupić alarm a wybór
    > taki, że głowa boli...

    Kupse kłódkę z łańcuchem, albo blokadę na tarczę, tyle że tu może być
    problem, z tarczami w TA. Po co Ci alarm?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 20. Data: 2010-05-12 05:16:31
    Od: n...@s...com

    On Wed, 12 May 2010 00:10:04 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Wróciłem przed chwilą z nocnego kręcenia po mieście i rzeczywiście mocą
    >to lampa nie powala... ;)

    To ja wyjmij i umyj w srodku. Powaznie.
    Do tego jakies zarowki +50%, ale to dopiero jak odblysnik bedzie
    czysty.

    >Może skombinuję dod. halogeny, ale na razie chce kupić alarm a wybór
    >taki, że głowa boli...

    Kup cokolwiek. Najtanszy i najdrozszy odstraszy gowniarstwo, nie
    wzruszy zlodzieja.
    Calkiem przyzwoity jest patrol line.

    pozdr
    newrom