  • 31. Data: 2010-06-03 21:55:44
    Temat: Re: Szykujmy sie na 30 km/h
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    to pisze:

    > Jeśli doprowadzi się do absurdu to potem jest jak na Puławskiej, trzy
    > pasy, dobry asfalt i 50, w efekcie wiele osób zamiast 90-100 jedzie 150
    > bo różnica w ew. mandacie żadna, a wręcz miśkom zatrzymać trudniej.

    Ostatnio jechałem Puławska za miśkami równo 100. Jechali oczywiście bez
    sygnału.

    Jarek

  • 32. Data: 2010-06-03 22:04:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jarek wrote:

    > Ostatnio jechałem Puławska za miśkami równo 100. Jechali oczywiście bez
    > sygnału.

    To u nich standard, jakiś czas temu napisała chyba o tym prasa, więc się
    na chwilę uspokoili, ale ostatnio stare zwyczaje im wróciły. Pewnie znów
    mieli akcję pt. "powrót do komendy" i kierowali się wyższą koniecznością
    (żeby byś szybciej w domu). Oczywiście zlewanie ograniczeń nie
    przeszkadza im wystawać niemal codziennie pod wieczór i łapać biedaków
    jadących 70 po prawym pasie.

  • 33. Data: 2010-06-03 22:08:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    spam wrote:

    > Przydało by się w Polsce, tylko zeby to nie bylo tylko na papierze, a
    > zeby było surowo i skutecznie egzekwowane przez władze.
    >
    > raz że drastycznie zmalała by liczba zabitych na drogach, a dwa że
    > rowerzysta mógł by jechać środkiem pasa, bo przy korzystnych warunkach
    > nikt by go nie wyprzedzał.

    Ja bym poszedł dalej i ograniczył prędkość do 5 km/h i zintegrować ulice
    z chodnikami.

  • 34. Data: 2010-06-03 22:09:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kuba \(aka cita\) wrote:

    > a czort wie gdzie to bylo, ważne ze po zlikwidowaniu znaków w mieście
    > spadła ilość zdarzeń drogowych.

    Nie w mieście, tylko na skrzyżowaniu, a tak naprawdę cała sprawa
    sprowadzała się do wybudowania ronda. Wielkie odkrycie, ze na rondzie
    jest zwykle mniej wypadków niż na tradycyjnym skrzyżowaniu, nie ma co.

  • 35. Data: 2010-06-03 22:18:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-03 21:55, Jarek pisze:

    > Ostatnio jechałem Puławska za miśkami równo 100. Jechali oczywiście bez
    > sygnału.

    Jasne - po Puławskiej większość jeździ już w okolicach 100 albo więcej.
    Macie fantazję...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 36. Data: 2010-06-03 22:39:54
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F."

    > Pozostaje jeszcze wiara w austryjacki rozsadek - swiatla wylaczyli jak
    > sie okazalo ze to nic nie daje :-)

    Dla tych na głownej światła są zwykle przeszkodą...lecz gdybym był na
    podporządkowanej i skręcał w lewo prawdopodobnie tego posta napisał bym
    dopiero za kilka godzin :-)

  • 37. Data: 2010-06-03 22:41:40
    Od: "Piotr Woszczyński" <p...@o...pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > rowerzysta
    > mógł by jechać środkiem pasa, bo przy korzystnych warunkach nikt by go nie

    Kompleksy masz jakieś?
    Jeśli chodzi o surowe i skuteczne egzekwowanie, jeśli by takowe było to też
    byś nie pojeździł środkiem pasa..

  • 38. Data: 2010-06-03 23:01:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > To, że Ty czegoś nie potrafisz nie oznacza, że nie jest to możliwe.
    Ty, z jednego strzała za autobusem to i Ci z cztery dychy wyjdzie.
    Skasuj sobie licznik, zrób 200-300km po mieście i się w tedy zgłoś z
    wynikiem.
    --
    Krzysiek

  • 39. Data: 2010-06-04 00:24:18
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlatego, by zbadać intrygujące nas rozwiązanie zastosowane w Grazu. To
    > pierwsze miasto w Europie, które wprowadziło tempo 30 km/h. Aż 80% ulic

    No 30km/h to ekonomiczna prędkość dla mojego motoroweru, teraz jak jeżdżę
    45-50 to mnie wszyscy chcą wyrpzedzać...

  • 40. Data: 2010-06-04 06:19:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Ty, z jednego strzała za autobusem to i Ci z cztery dychy wyjdzie.
    > Skasuj sobie licznik, zrób 200-300km po mieście i się w tedy zgłoś z
    > wynikiem.

    Taką kondycje miałem w liceum, a nie teraz.