  • 41. Data: 2010-06-04 06:45:42
    Temat: Re: Szykujmy sie na 30 km/h
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Jasne - po Puławskiej większość jeździ już w okolicach 100 albo więcej.
    > Macie fantazję...

    Odróżniasz "wiele" od "większość"?

  • 42. Data: 2010-06-04 09:15:30
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    > Dla tych na głownej światła są zwykle przeszkodą...lecz gdybym był na
    > podporządkowanej i skręcał w lewo prawdopodobnie tego posta napisał bym
    > dopiero za kilka godzin :-)

    Bo są światła i światła...

    Hint: w Austrii nie chodziło o sygnalizację uliczną.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 43. Data: 2010-06-04 11:05:53
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grejon"

    > Bo są światła i światła...
    >
    > Hint: w Austrii nie chodziło o sygnalizację uliczną.

    No tak, nie załapałem :-)

  • 44. Data: 2010-06-04 12:18:54
    Od: s...@v...pl

    > A dlaczego tysiac samochodow ma zwalniac do predkosci jednego
    > rowerzysty ?

    Jak bedzie bezpiecznie na drogach dla rowerzystów, to proporcje sie zmienią i
    rowerzysci beda stanowic z 50% ruchu drogowego.

  • 45. Data: 2010-06-04 12:54:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Nie w mieście, tylko na skrzyżowaniu, a tak naprawdę cała sprawa
    > sprowadzała się do wybudowania ronda. Wielkie odkrycie, ze na rondzie
    > jest zwykle mniej wypadków niż na tradycyjnym skrzyżowaniu, nie ma co.

    No i to 'miasto' mialo ze 40tys mieszkancow, z czego znajac Holandie pewnie
    80% jezdzilo rowerem do pracy.

    Powodzenia we wprowadzaniu takiego systemu w wawie czy wroclawiu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 46. Data: 2010-06-04 12:55:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    <s...@v...pl> wrote in message

    > rowerzysta

    > Jak bedzie bezpiecznie na drogach dla rowerzystów, to proporcje sie
    > zmienią i
    > rowerzysci beda stanowic z 50% ruchu drogowego.

    Jasne, 50% ludzi marzy o tym, zeby zajechac do pracy w przepoconym garniaku
    albo ubloconych spodniach zima.

    Pozdrwiam
    Kamil

  • 47. Data: 2010-06-04 12:55:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Jun 2010 11:54:00 +0100, kamil wrote:
    >No i to 'miasto' mialo ze 40tys mieszkancow, z czego znajac Holandie pewnie
    >80% jezdzilo rowerem do pracy.
    >Powodzenia we wprowadzaniu takiego systemu w wawie czy wroclawiu.

    W Pekinie sie dalo :)

    J.

  • 48. Data: 2010-06-04 12:56:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message

    > tak już to widzę jak my jedziemy te 30... w ogóle głupia prędkość - ani
    > optymalna dla 2jki ani 3jki :)

    Na 2 mam 2000RPM, akurat do toczenia sie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 49. Data: 2010-06-04 13:29:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Powodzenia we wprowadzaniu takiego systemu w wawie czy wroclawiu.

    Efekty można co jakiś czas zobaczyć gdy na którymś skrzyżowaniu popsuje
    się sygnalizacja... Niestety nie zawsze najprostsze rozwiązanie jest
    optymalne, nawet jeśli z pozoru wygląda zgrabnie i logicznie.

  • 50. Data: 2010-06-04 13:58:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > W Pekinie sie dalo :)

    Hehe, co prawda to prawda :)