    From: "gargamel" <s...@d...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?
    Date: Sat, 14 Mar 2009 18:22:02 +0100
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Użytkownik "Michal Bien" napisał:
    > Jestem przekonany że nie. Dlaczego, odpowiedź poniżej.

    nie pytam o przekonania, czy wiarę, spytałem czy jesteś pewien? (czyli czy
    przeanalizowałeś każdą linię kodu TC i potem sobie ten kod skompilowałeś?:O)

    ja wcale nie twierdzę że TC jest zły, dla m nie TC jest po prostu tak samo
    dobty jak każdy inny program szyfrujący tego typu

    > Uważam, że przy jeszcze stosunkowo niewielkim projekcie o tym
    > znaczeniu i takiej rzeszy użytkowników jest wielu ludzi o znacznie ode
    > mnie większej wiedzy programistycznej, którzy to już robili. Nie mam
    > najmniejszych wątpliwości, że są wśród nich zarówno blackhaty i
    > whitehaty, niemniej jednak nic nie wiadomo o lukach czy backdorach tego
    > oprogramowania.

    pewnie że jest masa fachowców od programownia, tylko czy ty jesteś aż tak
    naiwny że ci fachowcy za darmo będą analizowali kody darmowego
    oprogramowania?:O)

    i meritum: jeśli programiści TC chcieli by umieścic w programie tylną furtkę
    to myślisz że umieścili by ją w ogulnie dostępnych kodach źródłowych?:O)

    a co do komercyjnych programów szyfrujących w UE/USA domyślam sie że prawnie
    muszą takie furtki posiadać, więc dlaczego niby TC miałby się temu prawu
    wymknąć?