  • Data: 2011-03-31 07:52:28
    Temat: Re: Szybszy procek zamiast E7400?
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
    > Czesc
    >
    > Mam w tej chwili procesor E7400 w plycie PQ7LE Asusa.
    >
    > Zaczalem zajmowac sie troche edycja video i tu niestety
    > brakuje mocy obliczeniowej przy kompresji materialu HD...
    > W zwiazku z czym chcialbym wymienic procesor na 4-rdzeniowy
    > o podobnym taktowaniu...

    Ja wymienilem kiedys e6300 na e8400 w sumie malym kosztem jest taka
    przesiadka. Jesli robisz cos wymagajacego mocy, pomijajac kodowanie
    materialu HD, to to tez moze byc opcja.

    Co do 4 rdzeni to sie nei wypowiem, bo sie nie przymierzalem, znaczy,
    przymierzalem sie - ale jak juz to chcialbym cos, za co na razi enie
    chce tyle placic :)

    Pomijajac jzu drobnostke, ze glupie windows po wymianie procka prosilo o
    (re)aktywacje :)