  • Data: 2009-08-26 12:48:27
    Temat: Re: Szybkosc pisania HTC a Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz racje, w słońcu jest kiepsko. Ale to nie jest powód by ekrany
    > rezystancyjne nazywać "wciskanymi".

    Zasadniczo SA WCISKANE skoro dzialaja jak za przeproszeniem bęben

    > Ty wyciągasz oczywiście iPhona (którego nie masz) i dzwonisz, albo nim
    > machasz?

    Patrz pan w Omni pod WM jakos machanie nie przeszkadza tym WMiarzom ba
    wszyscy sie zachwycaja ze machnieciem wylacza sie dzwonek. Cud ?

    Tak wiem bo to jest w WM, nie to co iphone ... tam to wiesniacka funkcja

    Nie sadzisz ze to lekka hipokryzja ?