  • 171. Data: 2013-05-05 17:35:05
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-05-05 00:09, Eneuel Leszek Ciszewski napisał/a:

    > http://allegro.pl/karta-sd-128gb-promocja-i319188534
    7.html
    > 128 GB za 99 pln
    > Szybkość (4 MB/s) nie powala, ale PATAlogia też nie jest
    > szybka a ma (jak każdy mechaniczny nośnik) długi czas dostępu

    Cytat z opisu aukcji: "Karty moga posiadać wadę fabryczną w postaci
    gubienia niektórych plików,bądź niepełnej pamięci."

    > http://allegro.pl/karta-micro-sd-64gb-adapter-promoc
    ja-i3191897693.html
    > mikroSD 64 GB za 65 pln

    Cytat z opisu aukcji: "Karty moga posiadać wadę fabryczną w postaci
    gubienia niektórych plików,bądź niepełnej pamięci."

    Rewelacyjne przykłady podałeś...

    --
    Czarek

  • 172. Data: 2013-05-05 17:49:34
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 05 May 2013 17:35:05 +0200, Czarek napisał(a):

> [...]
    >>
    > Cytat z opisu aukcji: "Karty moga posiadać wadę fabryczną w postaci
    > gubienia niektórych plików,bądź niepełnej pamięci."

    Przy tych jego "zaawansowanych" zastosowaniach do jakich smartfony sa
    predystynowane i w jakich bija na leb blaszaki to takie detale sa
    nieistotne! ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 173. Data: 2013-05-05 17:59:12
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-04-30 14:52, R.e.m.e.K pisze:
> [...]
    poszły w cholere. Moja grupa wyszła jako ostatnia

    watów!!!!) a ja nadal nie czuje żeby jakoś szybciej chodził.

> [...]
    > warstwach maszyn wirtualnych (.NET, Java). Same jezyki sa coraz bardziej
    > abstrakcyjne i coraz bardziej oddalaja sie od hardwaru przez co ich kompilat
    > jest coraz wiekszy w imie upraszczania procesu programowania (a te
    > uproszczenia sa nieznedne, gdyz programy sa coraz obszerniejsze
    > funkcjonalnie i musza byc pisane w taki sposob i w takich srodowiskach, by
    > ludzki umysl byl w stanie je ogarniac - nikt juz dzis nie pisze calych
    > programow w assemblerze, bo sie zwyczajnie nie da).
    >
    > Czy to Ci nieco wyjasnia charakter problemu?

    troche nie, tablety ze sredniej połki, jak N7 czy n10 działają bez
    zajakniecia mimo, ze ich moc to w erze PCetów 8-10 lat temu (no, maja
    wiecej RAMu)
    Winiłbym takze niepsojna architekture PCetów podatne na waskie gardła.
    Brak kontroli systemu nad kompilacjami niskiego poziomu tez nie pomaga.
    Ja uwazam, ze Java czu .NET to był krok w dobrą stronę tylko wykonanie
    nie wyszło (w obu przypadkach imperialistyczne podejscie m$).

    --
    @foe_pl

  • 174. Data: 2013-05-05 18:02:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-05-05 17:49, R.e.m.e.K napisał/a:

    > Przy tych jego "zaawansowanych" zastosowaniach do jakich smartfony sa
    > predystynowane i w jakich bija na leb blaszaki to takie detale sa
    > nieistotne! ;-)

    Do jego "zastosowań" może i tak, ja niezależnie od zastosowań nie mam
    zamiaru kupować np. 64GB która w rzeczywistości ma noże 256MB..

    --
    Czarek

  • 175. Data: 2013-05-05 19:17:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Czarek" km5u97$p1f$...@u...news.interia.pl

> [...]

    > Cytat z opisu aukcji: "Karty moga posiadać wadę fabryczną w postaci gubienia
    niektórych plików,bądź niepełnej pamięci."

    Widocznie te przykłady są złe, ale ogolenie karty pamięci nie
    są złe -- wiem, bo korzystam i nie mam problemów, jeśli nie
    liczyć słabej konstrukcji mechanicznej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 176. Data: 2013-05-05 19:19:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Czarek" km5vsb$p1f$...@u...news.interia.pl

    > Do jego "zastosowań" może i tak, ja niezależnie od zastosowań nie mam zamiaru
    kupować np. 64GB która w rzeczywistości ma noże
    > 256MB..

    W swoim życiu niewiele danych straciłem (poza śmieciami)
    a wiem, że nie każdy może pochwalić się podobnymi osiagani. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 177. Data: 2013-05-05 19:27:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Iguan_007 Iguan_007" 4...@g...co

    : Zalezy jak na to patrzysz. W profesjonalnych zastosowaniach
    : oczywiscie wiekszosc z nas uzywa tradycyjnej klawiatury.

    A ja myślałem, że są naprawdę profesjonalne
    urządzenia -- i nawet widziałem takowe
    u profesjonalistów, na przykład u grafików. :)

    : Ale w domowych zastosowaniach juz niekoniecznie.

    Właśnie domowe pisanie na grupy wymaga klawiatury. :)

    : Przynajmniej dla mnie. O ile w pracy z tego normalnego
    : komputera bede korzystal, o tyle do domowych zadan juz
    : go nie potrzebuje i raczej nie korzystam (zbyt czesto).
    : Poczytac ksiazke, sprawdzic bank, sprawdzic poczte
    : w drodze do pracy, czy wpisac haslo w Google moge

    Po co wpisywać, skoro można powiedzieć?

    : bez uzycia wygodniejszej, tradycyjnej klawiatury.
    : Bo liczy sie dla mnie to, ze mam urzadzenie wygodnie
    : dostepne pod reka a nie to ze te kilka slow wpisze
    : szybciej.

    Ja piszę wolniej na klawiaturze tradycyjnej niż na dotykowej.
    I ręce (palce -- stawy) mniej bolą, gdy nie stukam, ale ciągam. :)

    : Z laptopa korzystam tylko jak juz go wyciagne z szafy
    : (np. zeby scianac zdjecia) i mam pod reka. Wiec moze
    : kilka razy w miesiacu. Nie spedzam zycia przed komputerem
    : wiec te kilka sekund ktore strace na pisanie na gorszej
    : klawiaturze tabletu az tyle dla mnie nie znaczy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 178. Data: 2013-05-05 20:27:30
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-05-05, the_foe <t...@w...pl> wrote:
    > Ja uwazam, ze Java czu .NET to był krok w dobrą stronę tylko wykonanie
    > nie wyszło (w obu przypadkach imperialistyczne podejscie m$).

    A możesz rozwinąć tę głęboką myśl...?

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 179. Data: 2013-05-06 00:08:33
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-05 20:27, Kosu pisze:

    > A możesz rozwinąć tę głęboką myśl...?

    nie

    --
    @foe_pl

  • 180. Data: 2013-05-06 01:56:05
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski

    : oczywiscie wiekszosc z nas uzywa tradycyjnej klawiatury.

    >A ja my�la�em, �e s� naprawd� profesjonalne
    urz�dzenia -- i nawet widzia�em takowe
    u profesjonalist�w, na przyk�ad u grafik�w. :)

    Nie bede sie sprzeczal ale napisalem -wiekszosc-. Chyba wiecej ludzi korzysta jednak
    w pracy z klawiatury niz z ekranu dotykowego.

    >W�a�nie domowe pisanie na grupy wymaga klawiatury. :)

    Zalezy ile piszesz na te grupy. Jak napisze posta na dzien to mi ta ekranowa nie
    przeszkadza.

> [...]
    : Poczytac ksiazke, sprawdzic bank, sprawdzic poczte
    : w drodze do pracy, czy wpisac haslo w Google moge

    Kwestia preferencji. Gadanie do komputera jakos mi srednio pasuje.

    : Bo liczy sie dla mnie to, ze mam urzadzenie wygodnie
    : dostepne pod reka a nie to ze te kilka slow wpisze
    : szybciej.

    >Ja piszďż˝ wolniej na klawiaturze tradycyjnej niďż˝ na dotykowej.
    I r�ce (palce -- stawy) mniej bol�, gdy nie stukam, ale ci�gam. :)

    Rzecz gustu. Ja wole tradycyjna. Chocby z tego powodu, ze nie musze na nia patrzyc bo
    czuje klawisze.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -