  • 121. Data: 2013-05-03 03:24:57
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-05-03 02:34, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    [...]
    > Jak do PeCeta podłączyć dysk PATA?
    > Najlepiej po USB, skoro mamy pozostać w kręgu M$
    > i mieć szybkość zdecydowanie lepszą niż szybkość
    > oferowaną przez WiFi...
    IMO to najlepiej jest podłączyć go za pomocą interfejsu PATA. Nawet
    niektóre nowe płyty (co i mnie dziwi :-D ) nadal oferują ten interfejs.
    Np. ASRock Fatal1ty Z77 Professional.

    > Ale co wówczas, gdy gniazdo USB jest tak niepewne,
    > iż każde lekkie drgnięcie notebooka potrafi zerwać
    > łączność? Gniazdo nie jest bite, gniecione itd...
    A na właśnie. Nawet 10-letni blaszak ma wyprowadzone z minimum 4 gniazda
    USB na tylnym panelu. A ile "zapasowych" gniazd USB ma smartfon/tablet?
    Czy może gniazdka micro USB w tych urządzeniach są niezniszczalne? :-D

  • 122. Data: 2013-05-03 03:37:50
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-05-03 02:08, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    [...]
    > Może dałoby się znaleźć także emulator, pod którym by chodził
    > ów Płatnik
    Może i by się dało, ale ja nie mam ani czasu ani ochoty na zabawę w
    partyzanta.

    > Co stoi na przeszkodzie w budowaniu Płatników AutoCadów,
    > Photoshopów pod systemy Linuksowe?
    Pewnie wg. AutoDeska i Adobe'a jest to nieopłacalne. :-D To chyba dosyć
    oczywiste. :-D Chociaż jakiegoś viewera DWG na Androida AutoDesk popełnił.

    BTW. Kurna, tak patrzę, a mojego ulubionego DBMS-a, czyli open
    sourcowego PostgreSQL-a, również na Adroida nie ma. Z jakichś dziwnych
    powodów. :-D

  • 123. Data: 2013-05-03 07:36:53
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    JDX,

    >W każdym razie widać, że
    użytecznego softu na Androida jest cała masa. :-D Tylko że ja jakoś do
    tej pory nie potrafię znaleźć pasującego mi softu klasy "money manager".
    To pewnie przez tą mnogość. :-D

    A z ciekawosci - z jakiego obecnie korzystasz i do jakiego Androidowego go
    porownywales? Jakiej funkcjonalnosci Ci brakowalo?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 124. Data: 2013-05-03 08:57:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "grapeli23" napisał w wiadomości grup
    > Przejdedź się do BMW, zapytaj się na czym ich serwery CAD/CAM pracują,
    > czy to najnowsza wersja Windows Server z kafelkami czy też Linux Novell.
    > Zapytaj się ich ile tam jest serwerów pod kontrolą Microsoftu.

    Sami napisali aplikację i mogli zoptymalizować pod konkretny sprzęt i system?

  • 125. Data: 2013-05-03 09:29:10
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-05-03 07:36, Iguan_007 Iguan_007 wrote:
> [...]
    > To pewnie przez tą mnogość. :-D
    >
    > A z ciekawosci - z jakiego obecnie korzystasz i do jakiego Androidowego go
    Obecnie na PC korzystam z bezpłatnego MoneyManagerEX a na smartfonie mam
    zainstalowanego (ale nie używam go) Expense Managera. Tak z 6 różnych
    testowałem na fonie i żadem mi specjalnie nie przypasował.

    Ogólnie poszukuję lekkiej (a nie kobyły w stylu skądinąd niezłego GNU
    Cash) i w miarę taniej aplikacji która ma wersje na Win oraz Androida i
    pozwala na synchronizację danych pomiędzy urządzeniami.

    Jakiej funkcjonalnosci Ci brakowalo?
    Synchronizacji danych PC<->smartfon, a w najgorszym przypadku po prostu
    zgodności formatów plików z danymi aby sobie zrobić zwykłe copy. Bo
    każdorazowy eksport/import do QIF odpada.

  • 126. Data: 2013-05-03 10:52:01
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, May 3, 2013 5:29:10 PM UTC+10, JDX wrote:

> [...]
    >
    > Cash) i w miarę taniej aplikacji która ma wersje na Win oraz Androida i
    >
    > pozwala na synchronizację danych pomiędzy urządzeniami.

    A taki?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mo
    ney.manager.ex&hl=en

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 127. Data: 2013-05-03 11:20:44
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-05-03 10:52, Iguan_007 Iguan_007 wrote:
    [...]
    > A taki?
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mo
    ney.manager.ex&hl=en
    Zobaczymy. Powinien być OK. :-D

  • 128. Data: 2013-05-03 14:12:43
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-05-02, grapeli23 <g...@g...com> wrote:
    > Przejdedź się do BMW, zapytaj się na czym ich serwery CAD/CAM pracują,
    > czy to najnowsza wersja Windows Server z kafelkami czy też Linux Novell.
    > Zapytaj się ich ile tam jest serwerów pod kontrolą Microsoftu.

    Zamierzasz w tym wątku wymienić wszystkie zastosowania Linuxa fanboyu?
    :)

    A czemu nie interesuje Cię np. jaki system jest na komputerach
    projektantów BMW? I jaki system jest na komputerach księgowych BMW?
    I tak dalej. Czemu technologia od razu kojarzy Ci się z serwerami?

    > Zadanie na weekend, znajdź wśród 500 superkomputerów, 2 pracujące pod
    > system Windows. Dla ułatwienia dodam, że 95% pracuje pod Linuksem.
    > Sprzęt wart setki milionów dolarów, a nie stać ich na licencję za Windowsa.
    > http://www.top500.org

    O LOL. Wydaje Ci się, że "technologicznie zaawansowany świat" to jest
    top 500 superkomputerów? Człowieku...

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 129. Data: 2013-05-03 14:13:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Bo klawiatura dotykowa jest zdecydowanie lepsza -- i szybsza,
    > i mniej zawodna, i wytrzymalsza... :)

    O, może ktoś wie.
    Jak wcisnąć prawy przycisk myszki na ekranie dotykowym?
    Mam sporo takich paneli (bez multi, WinXP) i muszę podłączać zewnętrzną
    klawiaturę i myszkę.

    --
    Irokez

  • 130. Data: 2013-05-03 14:19:23
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-05-03, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > O, może ktoś wie.
    > Jak wcisnąć prawy przycisk myszki na ekranie dotykowym?
    > Mam sporo takich paneli (bez multi, WinXP) i muszę podłączać zewnętrzną
    > klawiaturę i myszkę.

    Spotkałem się z taką sytuacją ze 2 razy w życiu (akurat był to Linux
    a nie WinXP). Trzeba przebindować jakiś mechaniczny przycisk X
    (X+tap == PPM).
    Niektóre aplikacje na Androida przyjmują, że długie dotknięcie
    ekranu (bez poruszenia) to coś innego niż chwilowe puknięcie. No cóż...
    Działa tylko fatalnie spowalnia pracę.

    pozdrawiam,
    Kosu