    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Date: 03 May 2013 12:19:23 GMT

    On 2013-05-03, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > O, może ktoś wie.
    > Jak wcisnąć prawy przycisk myszki na ekranie dotykowym?
    > Mam sporo takich paneli (bez multi, WinXP) i muszę podłączać zewnętrzną
    > klawiaturę i myszkę.

    Spotkałem się z taką sytuacją ze 2 razy w życiu (akurat był to Linux
    a nie WinXP). Trzeba przebindować jakiś mechaniczny przycisk X
    (X+tap == PPM).
    Niektóre aplikacje na Androida przyjmują, że długie dotknięcie
    ekranu (bez poruszenia) to coś innego niż chwilowe puknięcie. No cóż...
    Działa tylko fatalnie spowalnia pracę.

    pozdrawiam,
    Kosu