  • Data: 2013-05-07 16:52:26
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 May 2013 00:26:45 +0200, the_foe napisał(a):

    > a Ty do sześcianu.

    Nie, ja pisze konkrety, Ty na pytanie czy mozesz cos uzasadnisz odpowiadasz
    "nie". Masz 16 lat i pryszcze czy jestes dorosly?

    > Potrafisz tylko paternizowac, ale z Twego wywodu wychodzi pokretene
    > rozumowanie rodem z PISu: Java jest superszybka... w swojej dziedzinie.

    Uuu, tos analogie wykombinowal. Gratuluje.

    > Porównaj sobie chocby minecrafta napisanego w javie i minetest'a
    > napisanego w C++

    I co mam w nich porownac?

    > Oczywiscie mozesz zaczac mantre "ale aplety, server side...", tyle ze ni
    > o tym była mowa....

    No wlasnie, poczytaj od poczatku te odnoge watku i przypomnij sobie o czym
    byla mowa.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K