  • Data: 2013-05-07 22:21:31
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: Kosu <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-06, the_foe <t...@w...pl> wrote:
    > a Ty do sześcianu.
    > Potrafisz tylko paternizowac, ale z Twego wywodu wychodzi pokretene
    > rozumowanie rodem z PISu: Java jest superszybka... w swojej dziedzinie.

    Może po prostu tylko coś takiego byłeś w stanie wyciągnąć z wypowiedzi?

    > Porównaj sobie chocby minecrafta napisanego w javie i minetest'a
    > napisanego w C++

    W imieniu R.e.m.e.k'a wypowiadał się nie będę, ale większość grupy
    chyba jest już trochę za poważna na minecrafta. Jeśli jesteś na takim
    etapie użytkowania komputera, to chyba jednak nie powinieneś robić
    z siebie autorytetu programistycznego. Tym bardziej, że - mówiąc
    zupełnie wprost - wyglądasz na takiego typowego antykorporacyjnego
    głupka, jakich każdy zajmujący się programowaniem spotkał dziesiątki.
    Albo się z tego otrząśniesz i zaczniesz tolerować MS i tego typu firmy,
    albo skończysz jako brodaty 50-letni nerd bez znajomych. Jak nie
    wierzysz, to mogę Cię poznać z chodzącymi dowodami.

    pozdrawiam,
    Kosu