  • Data: 2013-05-03 01:28:25
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" 5182ca10$0$1222$6...@n...neostrada.pl

    > proszę o informacje ile w tej chwili osób pracuje na Autocadie w stosunku do osób
    przeglądających strony www.

    Z dokładnością do którego miejsca po przecinku? Bo tak do 4 to -- mamy chyba zero
    z ilorazu {liczby(użytkowników AC) i liczby(użytkowników przegladających WWW)}. ;)
    WWW przegląda co najmniej miliard ludzi na świecie. :) Jeśli co tysięczny by używał
    AC, mielibyśmy aż milion użytkowników AC, ale to raczej zbyt optymistyczne dla AC.

    > Proszę o informacje, jaki procent zainstalowanych programów MS word, w czasie
    ostatniego roku, tylko OTWIERAŁO dokumenty?
    > ile programów MS word utworzyło dokumenty składające się tylko z jednej strony a4,
    na której są litery i spacje.

    Bez krojów, akapitów itd... Czyli ile z tego można by było zapisać prostym edytorem?

    > JAk by sie zmieniła procentowo sytuacja gdyby nagle każdy nielegalny ms word
    wysyłał donos na policje?
    > To się nazywa dominacja M$. Czy przeminie? mam nadzieje.

    Zależy to od tempa wzrastania świadomości społecznej i tempa wzmacniania się M$.
    IMO M$ jest na pozycji przegranej -- trudno już czarować i obiecywać poprawę. :)
    Coraz więcej ludzi chce komputera w roli narzędzia, nie zaś egzotycznej rośliny
    wymagającej stałej opieki. ;)

    > nie panie kolego. to świadczy o tym, że stronę robił dupa a nie informatyk. 10 lat
    temu, gdy w mojej firmie robiono stronę,
    > zapytałem "a jeśli oglądający ma monitor o innej rozdzielczości to co zobaczy?" Tak
    zwany projektant stron www nawet o tym nie
    > pomyślał. On się nigdy w życiu nad tym nie zastanawiał. IE królował! Parę lat
    później jego pozycję zajął firefox, darmowy, lepszy.
    > Czy to spotka windowsa? Nie. bo jest darmowy. Znaczy płacimy za niego w szkołach
    (paint) urzędach ( jedna strona a4, bez tabów,
    > bo można spacje 640 razy nacisnąć)

    No właśnie -- Windows jest ,,darmowy'', czyli bardzo chętnie opłacany
    z funduszy społecznych. Zwykle za to, że ktoś jest zmuszany do oglądania
    reklam, ten ktoś coś w zamian otrzymuje. Tymczasem w wypadu produktów
    M$ -- ten ktoś płaci za to, że musi odbierać reklamę, a czasem nawet
    za to, że musi współuczestniczyć w budowie tego czegoś.

    Komputer powinien być narzędziem -- w wypadku PeCeta tak zwykle nie jest.
    Telewizor kupujemy -- i używamy go a on nam służy. Podobnie z pralką czy
    odkurzaczem bądź czymkolwiek innym. Czymkolwiek poza PeCetem, który umie
    samoistnie zawiesić się, co jakiś czas wymaga reinstalowania oprogramowania,
    naprawiania itd...

    W tym chaosie niejeden człowiek nie ma już czasu na... używanie komputera
    typu PC... W wypadku Androida -- ściągam apkę, sprawdzam ją i jeśli
    cokolwiek mi nie odpowiada, czuje się zawiedziony? Jeśli znajdę
    mniejszą...

    > A oglądanie na takim smartfonie zdjęć czy filmików również
    > telefon 4 cale ustawiony w wygodnej odległości (dziesiąt cm) jest kątowo większy od
    telewizora 42 cale na drugiej scianie pokoju.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'