  • Data: 2013-05-03 01:12:57
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: grapeli23 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.05.2013 Kosu <K...@n...com> napisał/a:

    > Tak, tak fanboyu :). Przychodzą do pracy Ci inżynierowie
    > z technologicznie zaawansowanego świata i gapią się na tego Linuxa.
    > Gapią się i cieszą. I w tym Linuxie projektują te mosty i procesory...
    >
    > Jak wiem: 14 lat, odkrycie Linuxa, klepanie komend w terminalu - to
    > wszystko jest naprawdę fajne. Też przez to przechodziłem.
    >
    > Jeśli chciałbyś być częścią "technologicznie zaawansowanego świata",
    > to opanuj dobrze Matlaba. To jest właśnie narzędzie. I taki światowy
    > np. inżynier cały dzień gapi się w tego Matlaba właśnie, a OS widzi
> [...]

    Przejdedź się do BMW, zapytaj się na czym ich serwery CAD/CAM pracują,
    czy to najnowsza wersja Windows Server z kafelkami czy też Linux Novell.
    Zapytaj się ich ile tam jest serwerów pod kontrolą Microsoftu.

    Zadanie na weekend, znajdź wśród 500 superkomputerów, 2 pracujące pod
    system Windows. Dla ułatwienia dodam, że 95% pracuje pod Linuksem.
    Sprzęt wart setki milionów dolarów, a nie stać ich na licencję za Windowsa.
    http://www.top500.org