  • Data: 2014-05-17 13:47:47
    Temat: Re: Szybka karta microSD do 100zl
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Marku -- zarzucasz mi czynienie tego, czego ja nie czynię. :)

    "Twoja wiedza i Twoje umiejętności być może są
    ogromne, ale nie wynika to z tego, co piszesz"

    albo kwestia wirtualnego powiększania bufora po włożeniu karty do
    aparatu itd. Już mi się cytatów nie chce szukać.

    Zdaję sobie sprawę, że część z tych "nieporozumień" wynika z faktu, że
    pisząc czynimy duże skróty myślowe, stosujemy czasem gwarowe określenia
    do niewielkich środowisk itp więc może dochodzić do niezrozumienia.
    Jednakże nawet biorąc to pod uwagę uważam, że powinniśmy temat zamknąć.
    Nic to nie wnosi do wątku o szybkich kartach a pewnie nie jedna osoba
    obstawia teraz zakłady bukmacherskie kiedy skończymy ten flejm.

    > Wybacz mi, ale ja nie chcę z Tobą rozmawiać. :)
    > Ta rozmowa nie wzbogaca mnie. :)

    To plagiat! Napisałem to dużo wcześniej prosząc dwukrotnie o EOT :-D

    To co? EOT w końcu? :-D

    Marek