  • 11. Data: 2011-10-01 13:30:17
    Temat: Re: Szybka i bezpieczna jazda w BMW
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-10-2011 11:58, to pisze:

    > To prawda, podobno prg z Karolkiem to wtedy wkleili.

    W '89 po obradach okrągłego stołu wprowadzono poprawkę do netykiety,
    która zabrania umieszczać treści zawierające wypadki motocyklowe oraz
    wypadki samochodów marki BMW. Tak że trzymaj się zasad z łaski swojej, ok??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2011-10-01 13:30:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zapomniałeś smileya...

    :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-10-01 13:42:29
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > Jak w temacie.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wY6grfDn-5A

    Suuuuchar. A widziales jak gosc rozbil w Lodzi C63AMG? ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 14. Data: 2011-10-01 14:07:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał Grzelak

    > Suuuuchar.

    Suchara, to sobie znajdź w prowiancie. ;)

  • 15. Data: 2011-10-01 14:08:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-10-2011 14:07, to pisze:

    > Suchara, to sobie znajdź w prowiancie. ;)

    A Bartosz ma zawsze w chlebaczku kilka... :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2011-10-01 23:54:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 30 Sep 2011 22:31:55 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Jak w temacie.
    >
    >http://www.youtube.com/watch?v=wY6grfDn-5A

    A Dzidka widziałeś?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-10-02 01:34:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

> [...]
    > która zabrania umieszczać treści zawierające wypadki motocyklowe oraz
    > wypadki samochodów marki BMW. Tak że trzymaj się zasad z łaski swojej,

    Tak jest!!!

  • 18. Data: 2011-10-02 13:32:17
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-01 00:31, to pisze:
    > Jak w temacie.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wY6grfDn-5A

    końcówka zajebista:)

  • 19. Data: 2011-10-02 18:53:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-01 11:03, to pisze:
    > begin Karolek

    > Tu same nolify, które znają każdy filmik z YT już po tygodniu od
    > publikacji?

    Ta mistrzu, po tygodniu :P

    > Trolli to se poszukaj wśród kumpli z lasu.

    Najwyrazniej w przeciwienstwie do Ciebie takowych nie posiadam.

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2011-10-03 11:56:51
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-10-01 00:31, to wrote:
    > Jak w temacie.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wY6grfDn-5A

    Jak już "szybka i bezpieczna", to ja wolę popatrzeć na tą :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=xUG1s2jovGw
    http://www.youtube.com/watch?v=8qaoVjw-qBI

    --
    pozdrawiam,