eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzybcy i wściekliRe: Szybcy i wściekli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagr149.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szybcy i wściekli
    Date: Thu, 21 Nov 2024 22:02:02 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1mlm3l8aj6ezw$.rw70tam7ovbj$.dlg@40tude.net>
    References: <vh7a1f$1ucfp$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@4...net>
    <vh9ecc$41g$1@news.chmurka.net>
    <pj2mfzypgee9.zqentmhfoj3c$.dlg@40tude.net>
    <vhf3gd$hug$1@news.chmurka.net>
    <5h9xd2god8g$.91coqge2ys6k$.dlg@40tude.net>
    <vhfaav$huf$1@news.chmurka.net>
    <1fy73z8q4urbi$.bdgl47i4s6q6$.dlg@40tude.net>
    <vhff9o$hug$2@news.chmurka.net>
    <h...@4...net> <st3y2rb2bxyb$.dlg@myjk.org>
    <1...@4...net> <m...@m...org>
    <vhkr4i$9jg$1@news.chmurka.net> <vhmk0v$rag$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net> <1...@m...org>
    <vhn8ag$rag$3@news.chmurka.net> <giknfe75t4m7$.dlg@myjk.org>
    <178e0t8001wml$.6azpb2na2tcy$.dlg@40tude.net> <i...@m...org>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagr149.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.173.149";
    logging-data="7955"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:i/IJXA63yKWe8tNpOZdbb4hLJxo=
    sha256:FMcTyA7nGGoV6XCi7h07B9+CKkEp+E+eR0BbtV/Qvbo=
    sha1:tyQ03cD9N6faxDG3igck+1s7YB0=
    sha256:3n18BSmJauJ6uVwrZ5hyoJCeoY++w1MBzYI7AE0Phd0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2726262
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 21 Nov 2024 21:09:16 +0100, Myjk wrote:
    > Thu, 21 Nov 2024 18:03:25 +0100, J.F
    >
    >> Przy tych prędkosciach to zdecydowanie nie.
    >>
    >> Po prostu wjezdzam na autostradę, kasuje komputer,
    >> jak sie po drodze mało elektryków trafiło, to na zjeździe robię fotkę.
    >>
    >> Tzn parę razy tak zrobiłem, na kanwie poprzednich dyskusji.
    >
    > I komu to pokazywałeś, bo ja mam całkiem dobrą pamięć,
    > a takich sytuacji sobie nie przypominam.

    Bo tego akurat nie pokazywałem.
    Ale temat wyszedł, do zajrzałem co tam mam za fotki.

    > Tak samo jak pokazywałeś rzekomo swój silnik wykręcony na
    > postoju do 3000 obrotów, ztymżenie, bo pokazywałeś tylko
    > na jałowym z otwartymi i zamkniętymi drzwiami jako dowód
    > że w kabina jest dobrze wyciszona.

    O widzisz, to jednak pokazywałem.

    Istotnie - silnik, mam głośny na zewnątz, ale kabina dobrze izoluje
    :-)

    Z jazdy tez pokazywałem.

    >>> Co nie zmienia faktu że spalanie rośnie,
    >>> i to drastycznie, a ten co twierdzi że nie
    >>> rośnie wraz z prędkością jest DEBILEM.
    >>
    >> Rośnie, powinno, ale jak widać - w niektórych
    >> samochodach wcale nie tak drastycznie :-)
    >
    > Jasne, bo wybrane silniki (i to przypadkiem akurat ten
    > który ty masz) to mają inną, jakąś kosmiczną technologię.
    > Zlituj się, bo zaraz ci akram napisze żebyś przestał
    > się "nieźle wygłupiać".

    Bo ja wiem ... w zasadzie w większości silników które miałem,
    było nie tak badrzo drastycznie.

    >> No dobra - tak naprawdę, to predkości maksymalne mogły być podobne,
    >> a w tych wolniejszych, to po prostu na więcej wyprzedzających sie
    >> tirów i lublinow trafiłem.
    >
    >>> Niech przywołam ulubione źródełko spalinowych głąbów:
    >>> https://www.autocentrum.pl/publikacje/pozostale/szyb
    ciej-znaczy-drozej/
    >>
    >> No ale zobacz - opory powietrza rosną z kwadratem prędkosci.
    >> To 120 i 100km/h powinno dać wzrost spalania o 44%.
    >> A dało o 17%.
    >
    > Bo opory powietrza to nie wszystko.
    >
    >> 140/100, to powinno być 96% więcej. A wyszło 54%.
    >> Coś tu nie tak z tą teorią :-)
    >
    > Z jaką teorią, skoro jest test praktyczny? Test który
    > przeczy teorii, ale jednocześnie przeczy też twoim bzdurkom.

    Test jest praktyczny, a opisana teoria teoretyczna :-)

    Ja tego nie zmierzę, bo chwilowe spalanie tak u mnie skacze, że nic z
    tego nie wynika.

    >> Jak dawno temu było w katalogach spalanie przy 90 i 120km/h, to też
    >> nie było aż takich różnic.
    >
    > Tyle lat żyjesz i nadal wierzysz w broszurki?

    No, akurat takie, to łatwo było sprawdzic.
    I przy drastycznych róznicach reklamacja ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: