eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzybcy i wściekliRe: Szybcy i wściekli
  • Data: 2024-11-21 22:02:02
    Temat: Re: Szybcy i wściekli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 21 Nov 2024 21:09:16 +0100, Myjk wrote:
    > Thu, 21 Nov 2024 18:03:25 +0100, J.F
    >
    >> Przy tych prędkosciach to zdecydowanie nie.
    >>
    >> Po prostu wjezdzam na autostradę, kasuje komputer,
    >> jak sie po drodze mało elektryków trafiło, to na zjeździe robię fotkę.
    >>
    >> Tzn parę razy tak zrobiłem, na kanwie poprzednich dyskusji.
    >
    > I komu to pokazywałeś, bo ja mam całkiem dobrą pamięć,
    > a takich sytuacji sobie nie przypominam.

    Bo tego akurat nie pokazywałem.
    Ale temat wyszedł, do zajrzałem co tam mam za fotki.

    > Tak samo jak pokazywałeś rzekomo swój silnik wykręcony na
    > postoju do 3000 obrotów, ztymżenie, bo pokazywałeś tylko
    > na jałowym z otwartymi i zamkniętymi drzwiami jako dowód
    > że w kabina jest dobrze wyciszona.

    O widzisz, to jednak pokazywałem.

    Istotnie - silnik, mam głośny na zewnątz, ale kabina dobrze izoluje
    :-)

    Z jazdy tez pokazywałem.

    >>> Co nie zmienia faktu że spalanie rośnie,
    >>> i to drastycznie, a ten co twierdzi że nie
    >>> rośnie wraz z prędkością jest DEBILEM.
    >>
    >> Rośnie, powinno, ale jak widać - w niektórych
    >> samochodach wcale nie tak drastycznie :-)
    >
    > Jasne, bo wybrane silniki (i to przypadkiem akurat ten
    > który ty masz) to mają inną, jakąś kosmiczną technologię.
    > Zlituj się, bo zaraz ci akram napisze żebyś przestał
    > się "nieźle wygłupiać".

    Bo ja wiem ... w zasadzie w większości silników które miałem,
    było nie tak badrzo drastycznie.

    >> No dobra - tak naprawdę, to predkości maksymalne mogły być podobne,
    >> a w tych wolniejszych, to po prostu na więcej wyprzedzających sie
    >> tirów i lublinow trafiłem.
    >
    >>> Niech przywołam ulubione źródełko spalinowych głąbów:
    >>> https://www.autocentrum.pl/publikacje/pozostale/szyb
    ciej-znaczy-drozej/
    >>
    >> No ale zobacz - opory powietrza rosną z kwadratem prędkosci.
    >> To 120 i 100km/h powinno dać wzrost spalania o 44%.
    >> A dało o 17%.
    >
    > Bo opory powietrza to nie wszystko.
    >
    >> 140/100, to powinno być 96% więcej. A wyszło 54%.
    >> Coś tu nie tak z tą teorią :-)
    >
    > Z jaką teorią, skoro jest test praktyczny? Test który
    > przeczy teorii, ale jednocześnie przeczy też twoim bzdurkom.

    Test jest praktyczny, a opisana teoria teoretyczna :-)

    Ja tego nie zmierzę, bo chwilowe spalanie tak u mnie skacze, że nic z
    tego nie wynika.

    >> Jak dawno temu było w katalogach spalanie przy 90 i 120km/h, to też
    >> nie było aż takich różnic.
    >
    > Tyle lat żyjesz i nadal wierzysz w broszurki?

    No, akurat takie, to łatwo było sprawdzic.
    I przy drastycznych róznicach reklamacja ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: