-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.195.182.51.217
!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szybcy i wściekli
Date: Fri, 22 Nov 2024 09:30:21 +0100
Organization: MAD
Sender: Myjk <>
Message-ID: <y...@m...org>
References: <vh7a1f$1ucfp$1@news.icm.edu.pl> <vh9ecc$41g$1@news.chmurka.net>
<pj2mfzypgee9.zqentmhfoj3c$.dlg@40tude.net>
<vhf3gd$hug$1@news.chmurka.net>
<5h9xd2god8g$.91coqge2ys6k$.dlg@40tude.net>
<vhfaav$huf$1@news.chmurka.net>
<1fy73z8q4urbi$.bdgl47i4s6q6$.dlg@40tude.net>
<vhff9o$hug$2@news.chmurka.net>
<h...@4...net> <st3y2rb2bxyb$.dlg@myjk.org>
<1...@4...net> <m...@m...org>
<vhkr4i$9jg$1@news.chmurka.net> <vhmk0v$rag$1@news.chmurka.net>
<1...@4...net> <1...@m...org>
<vhn8ag$rag$3@news.chmurka.net> <giknfe75t4m7$.dlg@myjk.org>
<178e0t8001wml$.6azpb2na2tcy$.dlg@40tude.net> <i...@m...org>
<1mlm3l8aj6ezw$.rw70tam7ovbj$.dlg@40tude.net>
Reply-To: m...@n...op.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Myjk";
posting-host="195.182.51.217"; logging-data="12247";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Cancel-Lock: sha1:2mTZWBEoXmnb9GY2nohX8LqMKTI=
sha256:JLIa033yugcPys04TWylZUPgHNJtV8E/TqPj4f1PrWs=
sha1:ye9dR5/ivBko6QW8+I4+26qTgjM=
sha256:wct14eRJTPtiAgXagm59lQSXOjqeJCbPnWnEuiZ57+g=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2726217
[ ukryj nagłówki ]Thu, 21 Nov 2024 22:02:02 +0100, J.F
>> I komu to pokazywałeś, bo ja mam całkiem dobrą pamięć,
>> a takich sytuacji sobie nie przypominam.
> Bo tego akurat nie pokazywałem.
> Ale temat wyszedł, do zajrzałem co tam mam za fotki.
Czyli tak jak myślałem, dokumentowałeś na fali dyskusji
żeby potwierdzić pokazując w dyskusji, ale nikomu nie
pokazywałeś bo pewnie wyniki przeczyły temu co pisałeś.
he he heeeee
>> Tak samo jak pokazywałeś rzekomo swój silnik wykręcony na
>> postoju do 3000 obrotów, ztymżenie, bo pokazywałeś tylko
>> na jałowym z otwartymi i zamkniętymi drzwiami jako dowód
>> że w kabina jest dobrze wyciszona.
>
> O widzisz, to jednak pokazywałem.
Pokazywałeś, ale nie to co twierdzisz.
> Istotnie - silnik, mam głośny na zewnątz,
> ale kabina dobrze izoluje :-)
Przy biegu jałowym. W takim razie wykręć do 3000
i wtedy pokaż jak "izoluje".
> Z jazdy tez pokazywałem.
Po pierwsze nie pokazywałeś, po drugie nie masz pokazywać z jazdy tylko z
postoju w kabinie silnika wykręconego do 3000 obrotów w odniesieniu do
silnika wyłączonego (czyli tak jak jest w elektryku).
>>>> Co nie zmienia faktu że spalanie rośnie,
>>>> i to drastycznie, a ten co twierdzi że nie
>>>> rośnie wraz z prędkością jest DEBILEM.
>>>
>>> Rośnie, powinno, ale jak widać - w niektórych
>>> samochodach wcale nie tak drastycznie :-)
>>
>> Jasne, bo wybrane silniki (i to przypadkiem akurat ten
>> który ty masz) to mają inną, jakąś kosmiczną technologię.
>> Zlituj się, bo zaraz ci akram napisze żebyś przestał
>> się "nieźle wygłupiać".
> Bo ja wiem ... w zasadzie w większości silników które miałem,
> było nie tak badrzo drastycznie.
Dlatego że jesteś uporczywym konfabulantem.
Fizyka i dostępna technologia silników spalinowych przeczy bredniom które
tutaj wypisujesz. Zarówno w kwestii zużycia paliwa w odniesieniu do
prędkości jak i poziomu hałasu. Z badaniami na temat tego że elektryki są
cichsze dla otoczenia też upracie dyskutowałeś, bo ci do wkutej do łba tezy
nie pasowało.
>>> No dobra - tak naprawdę, to predkości maksymalne mogły być podobne,
>>> a w tych wolniejszych, to po prostu na więcej wyprzedzających sie
>>> tirów i lublinow trafiłem.
>>
>>>> Niech przywołam ulubione źródełko spalinowych głąbów:
>>>> https://www.autocentrum.pl/publikacje/pozostale/szyb
ciej-znaczy-drozej/
>>>
>>> No ale zobacz - opory powietrza rosną z kwadratem prędkosci.
>>> To 120 i 100km/h powinno dać wzrost spalania o 44%.
>>> A dało o 17%.
>>
>> Bo opory powietrza to nie wszystko.
>>
>>> 140/100, to powinno być 96% więcej. A wyszło 54%.
>>> Coś tu nie tak z tą teorią :-)
>>
>> Z jaką teorią, skoro jest test praktyczny? Test który
>> przeczy teorii, ale jednocześnie przeczy też twoim bzdurkom.
> Test jest praktyczny, a opisana teoria teoretyczna :-)
> Ja tego nie zmierzę, bo chwilowe spalanie tak u mnie
> skacze, że nic z tego nie wynika.
Biednemu zawsze wiatr (dosłownie) w oczy. Ty jesteś w stanie cokolwiek,
co tutaj piszesz, w ogóle potwierdzić wizualnie? Bo albo nie rozumiesz
zadania jakie masz wykonać, a to nie masz jak aparatu przymocować,
a to pierdylion innych powodów zawsze sobie znajdziesz.
>>> Jak dawno temu było w katalogach spalanie przy 90 i 120km/h, to też
>>> nie było aż takich różnic.
>>
>> Tyle lat żyjesz i nadal wierzysz w broszurki?
>
> No, akurat takie, to łatwo było sprawdzic.
Podobno się nie da, bo ci chwilowe skacze że nic nie sprawdzisz biedaku.
> I przy drastycznych róznicach reklamacja ...
Buehehe.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.24 11:40 J.F
- 22.11.24 11:55 J.F
- 22.11.24 11:57 Cavallino
- 22.11.24 12:00 Pixel(R)??
- 22.11.24 12:13 Cavallino
- 22.11.24 12:38 J.F
- 22.11.24 12:52 J.F
- 22.11.24 12:54 Cavallino
- 22.11.24 13:07 J.F
- 22.11.24 13:11 J.F
- 22.11.24 13:13 Cavallino
- 22.11.24 13:15 Cavallino
- 22.11.24 13:33 Pixel(R)??
- 22.11.24 13:42 Pixel(R)??
- 22.11.24 13:49 Pixel(R)??
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=