eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzybcy i wściekliRe: Szybcy i wściekli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.195.182.51.217
    !not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szybcy i wściekli
    Date: Fri, 22 Nov 2024 09:30:21 +0100
    Organization: MAD
    Sender: Myjk <>
    Message-ID: <y...@m...org>
    References: <vh7a1f$1ucfp$1@news.icm.edu.pl> <vh9ecc$41g$1@news.chmurka.net>
    <pj2mfzypgee9.zqentmhfoj3c$.dlg@40tude.net>
    <vhf3gd$hug$1@news.chmurka.net>
    <5h9xd2god8g$.91coqge2ys6k$.dlg@40tude.net>
    <vhfaav$huf$1@news.chmurka.net>
    <1fy73z8q4urbi$.bdgl47i4s6q6$.dlg@40tude.net>
    <vhff9o$hug$2@news.chmurka.net>
    <h...@4...net> <st3y2rb2bxyb$.dlg@myjk.org>
    <1...@4...net> <m...@m...org>
    <vhkr4i$9jg$1@news.chmurka.net> <vhmk0v$rag$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net> <1...@m...org>
    <vhn8ag$rag$3@news.chmurka.net> <giknfe75t4m7$.dlg@myjk.org>
    <178e0t8001wml$.6azpb2na2tcy$.dlg@40tude.net> <i...@m...org>
    <1mlm3l8aj6ezw$.rw70tam7ovbj$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Myjk";
    posting-host="195.182.51.217"; logging-data="12247";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Cancel-Lock: sha1:2mTZWBEoXmnb9GY2nohX8LqMKTI=
    sha256:JLIa033yugcPys04TWylZUPgHNJtV8E/TqPj4f1PrWs=
    sha1:ye9dR5/ivBko6QW8+I4+26qTgjM=
    sha256:wct14eRJTPtiAgXagm59lQSXOjqeJCbPnWnEuiZ57+g=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2726217
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 21 Nov 2024 22:02:02 +0100, J.F

    >> I komu to pokazywałeś, bo ja mam całkiem dobrą pamięć,
    >> a takich sytuacji sobie nie przypominam.
    > Bo tego akurat nie pokazywałem.
    > Ale temat wyszedł, do zajrzałem co tam mam za fotki.

    Czyli tak jak myślałem, dokumentowałeś na fali dyskusji
    żeby potwierdzić pokazując w dyskusji, ale nikomu nie
    pokazywałeś bo pewnie wyniki przeczyły temu co pisałeś.
    he he heeeee

    >> Tak samo jak pokazywałeś rzekomo swój silnik wykręcony na
    >> postoju do 3000 obrotów, ztymżenie, bo pokazywałeś tylko
    >> na jałowym z otwartymi i zamkniętymi drzwiami jako dowód
    >> że w kabina jest dobrze wyciszona.
    >
    > O widzisz, to jednak pokazywałem.

    Pokazywałeś, ale nie to co twierdzisz.

    > Istotnie - silnik, mam głośny na zewnątz,
    > ale kabina dobrze izoluje :-)

    Przy biegu jałowym. W takim razie wykręć do 3000
    i wtedy pokaż jak "izoluje".

    > Z jazdy tez pokazywałem.

    Po pierwsze nie pokazywałeś, po drugie nie masz pokazywać z jazdy tylko z
    postoju w kabinie silnika wykręconego do 3000 obrotów w odniesieniu do
    silnika wyłączonego (czyli tak jak jest w elektryku).

    >>>> Co nie zmienia faktu że spalanie rośnie,
    >>>> i to drastycznie, a ten co twierdzi że nie
    >>>> rośnie wraz z prędkością jest DEBILEM.
    >>>
    >>> Rośnie, powinno, ale jak widać - w niektórych
    >>> samochodach wcale nie tak drastycznie :-)
    >>
    >> Jasne, bo wybrane silniki (i to przypadkiem akurat ten
    >> który ty masz) to mają inną, jakąś kosmiczną technologię.
    >> Zlituj się, bo zaraz ci akram napisze żebyś przestał
    >> się "nieźle wygłupiać".
    > Bo ja wiem ... w zasadzie w większości silników które miałem,
    > było nie tak badrzo drastycznie.

    Dlatego że jesteś uporczywym konfabulantem.

    Fizyka i dostępna technologia silników spalinowych przeczy bredniom które
    tutaj wypisujesz. Zarówno w kwestii zużycia paliwa w odniesieniu do
    prędkości jak i poziomu hałasu. Z badaniami na temat tego że elektryki są
    cichsze dla otoczenia też upracie dyskutowałeś, bo ci do wkutej do łba tezy
    nie pasowało.

    >>> No dobra - tak naprawdę, to predkości maksymalne mogły być podobne,
    >>> a w tych wolniejszych, to po prostu na więcej wyprzedzających sie
    >>> tirów i lublinow trafiłem.
    >>
    >>>> Niech przywołam ulubione źródełko spalinowych głąbów:
    >>>> https://www.autocentrum.pl/publikacje/pozostale/szyb
    ciej-znaczy-drozej/
    >>>
    >>> No ale zobacz - opory powietrza rosną z kwadratem prędkosci.
    >>> To 120 i 100km/h powinno dać wzrost spalania o 44%.
    >>> A dało o 17%.
    >>
    >> Bo opory powietrza to nie wszystko.
    >>
    >>> 140/100, to powinno być 96% więcej. A wyszło 54%.
    >>> Coś tu nie tak z tą teorią :-)
    >>
    >> Z jaką teorią, skoro jest test praktyczny? Test który
    >> przeczy teorii, ale jednocześnie przeczy też twoim bzdurkom.
    > Test jest praktyczny, a opisana teoria teoretyczna :-)
    > Ja tego nie zmierzę, bo chwilowe spalanie tak u mnie
    > skacze, że nic z tego nie wynika.

    Biednemu zawsze wiatr (dosłownie) w oczy. Ty jesteś w stanie cokolwiek,
    co tutaj piszesz, w ogóle potwierdzić wizualnie? Bo albo nie rozumiesz
    zadania jakie masz wykonać, a to nie masz jak aparatu przymocować,
    a to pierdylion innych powodów zawsze sobie znajdziesz.

    >>> Jak dawno temu było w katalogach spalanie przy 90 i 120km/h, to też
    >>> nie było aż takich różnic.
    >>
    >> Tyle lat żyjesz i nadal wierzysz w broszurki?
    >
    > No, akurat takie, to łatwo było sprawdzic.

    Podobno się nie da, bo ci chwilowe skacze że nic nie sprawdzisz biedaku.

    > I przy drastycznych róznicach reklamacja ...

    Buehehe.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: