-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagr149.neoplu
s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szybcy i wściekli
Date: Thu, 21 Nov 2024 21:09:05 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <zucztm8vzj43$.k5vsg6bksawh.dlg@40tude.net>
References: <vh7a1f$1ucfp$1@news.icm.edu.pl>
<5...@4...net>
<vh9ecc$41g$1@news.chmurka.net>
<pj2mfzypgee9.zqentmhfoj3c$.dlg@40tude.net>
<vhf3gd$hug$1@news.chmurka.net>
<5h9xd2god8g$.91coqge2ys6k$.dlg@40tude.net>
<vhfaav$huf$1@news.chmurka.net>
<1fy73z8q4urbi$.bdgl47i4s6q6$.dlg@40tude.net>
<vhff9o$hug$2@news.chmurka.net>
<h...@4...net> <st3y2rb2bxyb$.dlg@myjk.org>
<1...@4...net> <m...@m...org>
<1...@4...net> <wshqglil0268$.dlg@myjk.org>
<1ji05lxb80wu2.1tsuv8yv3utf$.dlg@40tude.net> <v...@m...org>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aagr149.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.173.149";
logging-data="5490"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:T/4H9hROjp/Y4iudhBMjABl5N+I=
sha256:3j71ROMdKiPVbfyVZ1GJjDgB7ynW7APSTCpV+oqgQWQ=
sha1:/43BxQOhmhQ4JRDql/Tzt5XF2oM=
sha256:XQeVwW1aoQ0X0LbWWckELOq0xRE8MVUirkHBP8VRaFE=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2726201
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 21 Nov 2024 19:45:47 +0100, Myjk wrote:
> Thu, 21 Nov 2024 15:38:13 +0100, J.F
>> On Wed, 20 Nov 2024 15:05:28 +0100, Myjk wrote:
>>> Wed, 20 Nov 2024 13:41:34 +0100, J.F
>>>>> Ale jesteś jednym z niewielu którzy zapierdalają, bo statystyczna
>>>>> większość jednak jeździ w miarę normalnie.
>>>>> Vide prędkości autostradowe gdzie pomimo dopuszczalnej
>>>>> 140 większość i tak jedzie wolniej -- a jeżdżą wolniej,
>>>
>>>> Nie mówie nie, ale na limicie 110km/h to juz inaczej wygląda :-)
>>>> Wiekszość istotnie jeździ wolniej ... ale my tu o odcinku 110km/h :-P
>>>
>>> Inaczej wygląda tylko dla ciebie, dla większości
>>> taki limit nic nie zmienia. Na zachodzie już dawno
>> W sensie, ze jadą 120/110, czy 120/140?
>
> 110/120
Ale nie u Niemców :-)
>>> to pojęli, a w tobie jednak cały czas wschodnia
>>> mentalność siedzi.
>> Mogę, to korzystam :-)
>> A tu jeszcze są odcinki z limitem, i odcinki z odcinkowym pomiarem :-)
> I się dziwisz że trzeba czapę zakładać na twoją wschodnią mentalność.
Wyborca to ja :-)
>>>>> w tym ja, bo dostrzegają kosmiczny
>>>>> wzrost zużycia paliwa przy prędkości powyżej 110/h i jeszcze bardziej
>>>> A ja nie zauważam tego kosmicznego :-)
>>>
>>> Dlatego że jeździsz w interwałach 10km dziennie.
>>> Pojeździj sobie 100-150km dziennie, to pogadamy.
>> No ale czasem jade, i komputer może zmierzyć :-)
>
> Zmierz na faktyczne zużycie na podstawie paliwa
> a nie się na kąputer oglądasz.
To bym musiał na jakąś długaśną trase pojechac.
Z rzadka się trafia, a kupować drogie paliwo nie bardzo lubię :-)
Za to zużycie w/g kompa w miarę pasuje do tego ze stacji.
>>>>> kosmiczny wzrost hałasu. Ale ty tego nie pojmiesz, bo po pierwsze nie
>>>>> jeździsz praktycznie autostradami, po drugie głuchy jesteś jak pień więc
>>>>> hałas ci nie dokucza.
>>>>
>>>> Hałas mi dokucza, co pisałem. Nie na tyle jednak,
>>>> aby zwolnic do 110 :-)
>>>
>>> Ewidentnie jeteś głuchy, dlatego nie dokucza.
>> Przeciez piszę, ze dokucza. Przy większej prędkosci.
>> Ale nie na tyle, abym zwolnił :-)
>
> No właśnie, co potwierdza tylko, że głuchy jesteś, skoro próg
> masz przy 180 jak normalny zdrowy człowiek ma przy 120-130.
Eee - szybciej też potrafię pojechać :-)
>>>> Za to w tym hałasie, to u mnie silnik stanowi mniejszość.
>>>
>>> Bzdura i już niejednokrotnie ci pisałem, żebyś na postoju
>>> sobie wykręcił silnik do obrotów takich jak są przy 150/h
>>> (czyli pewnie okolice 3000) to zobaczysz jaki to jest hałas
>>> (i miałeś film podesłać, ale się nie doczekałem).
>>
>> Podsyłałem.
>
> Nie.
Chyba nawet komentowałes.
Niestety - google sie zbiesiło i nie wpuszcza.
>> Ale czemu na postoju? Na postoju nie muszę gazować :-)
> Żebyś był w stanie ocenić jaki hałas generuje silnik
> gd go mniej słyszysz, bo jest "zagłuszany" przez powietrze.
> Serio, trzeba ci tłumaczyć takie rzeczy jak małemu dziecku?
Ale co z tego, ze na postoju silnik głośny, skoro w czasie jazdy
powietrze głośniejsze :-)
>>> I przypominam że mam
>>> samochód który może 140/h jechać ze spaliniakiem i na elektryku
>>> więc mam bezpośrednie porównanie. Różnica nie jest duża, ale jednak
>>> znacząca, szczególnie na dłuższych odcinkach.
>> A ja tam sie czepię "róźnica nie jest duża" :-)
>
> Jak zwykle czepiasz się tego co ci akurat wygodne dla tezy.
> Ja jednak nacisk ponownie położę na "znacząca".
A ja na "Różnica nie jest duża".
To Ty napisałeś, takie freudowskie :-P
>>>> Wiec elektryk przy 150km/h, podejrzewam, ze też bedzie głośny :-)
>>> Będzie głośny mniej o hałas i wibracje od silnika.
>>
>> Tak nawiasem mówiąc - czasem spotykam elektryki czy hybrydy jadące na
>> parkingu ... to głosne jest.
>> Nie tak jak spaliniaki, ale cos tam jednak buczy i piszczy :-)
>
> Tak, bo trolle spalinowe wymusiły stosowanie hałasu
> na takich głuchych peda... pedestarianów jak ty.
> Ale w kabinie mniej to słychać niż silnik spalinowy,
> a z pewnością klekota.
Nie, to raczej falownik/silnik ..
>>>> A jeszcze w dodatku z rowerami na dachu ...
>>> No tak, bo przecież jak się jedzie elektrykiem,
>>> to tylko z rowerami na dachu.
>> Mnie wystarczy, ze ja jade często :-)
>> Moze nawet nie tyle z rowerami, co z bagaznikiem na nie ...
>
> I znowu domniemanie że jesteś pępkiem świata.
> Megalomanię się leczy.
Ja robię dla siebie. A Ty rób jak uważasz :-)
>>>>> Weź sobie aparat słuchowy załóż żeby słyszeć jak
>>>>> normalny człowiek, i zacznij jeździć na tyle dużo by koszty zaczęły grać
>>>>> rolę większą niż zysk czasowy z tego twojego zapierdalania, to pogadamy.
>>>>
>>>> Ale taki aparat słuchowy, zeby hałas podgłośnił, czy akurat te szumy
>>>> to ma wyciszyc ? :-P
>>>
>>> Aparat słuchowy z zasady służy do wzmacniania dźwięku,
>>> więc zadajesz kolejne jałowe pytanie.
>> Przyzwoite aparaty słuchowe mają redukcję szumów :-)
>
> Pięknie ci idzie odwracanie kota ogonem.
Nie moja wina, że takie przykłady dajesz.
Aparaty słuchowe mają na celu wzmacnianie użytecznych dzwięków, nie
szumów :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.24 21:48 W
- 22.11.24 07:20 Cavallino
- 22.11.24 07:26 Cavallino
- 22.11.24 08:30 J.F
- 22.11.24 08:55 J.F
- 22.11.24 09:17 Myjk
- 22.11.24 09:26 Cavallino
- 22.11.24 09:30 Myjk
- 22.11.24 11:40 J.F
- 22.11.24 11:55 J.F
- 22.11.24 11:57 Cavallino
- 22.11.24 12:00 Pixel(R)??
- 22.11.24 12:13 Cavallino
- 22.11.24 12:38 J.F
- 22.11.24 12:52 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=