  • 21. Data: 2017-09-06 07:05:45
    Temat: Re: Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 22:32 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Działa to gdziekolwiek choćby zadowalająco?
    Działa bez zastrzeżeń.
    Co prawda użyłem tego ze dwa razy (fabryczna navi mi wystarcza) - ale jak
    ktoś jest fanem navi z telefonu to android auto jest strzałem w dziesiątkę.
    Telefon leży sobie w przegródce w środkowym tunelu, spięty kablem USB z
    autem i nawiguje.

    > Ale jeszcze lepszym rozwiązaniem jest odpuszczenie zakupu drogiej
    > nawigacji fabrycznej i zakup za ułamek jej ceny innej, dedykowanej do
    > danego auta.
    Tu jak pisałem, czasami wybierasz konkretną wersję (bo chcesz mieć dany
    silnik) i navi masz bez osobnej dopłaty, po prostu jest w standardzie.

    TG

  • 22. Data: 2017-09-06 08:04:18
    Od: p...@g...com

    -- Czy "bezprzewodowo podgrzewana
    szyba odbijająca promienie słoneczne" VW pogorszy mi działanie tej
    nawigacji i telefonów komórkowych z powodu tłumienia fal
    elektromagnetycznych? W Passacie ta szyba występuje tylko pakietem
    polegającym na rzekomym łączeniu komórki przez antenę zewnętrzną.

    odpowiedz brzmi: zalezy od telefonu ew. nawigacji
    niektorzy melduja problemy i uzywaja zewnetrznej anteny gps (w okolicach lusterka sa
    dwa "okna" dla takiego rozwiazania) inni pisza ze dziala bez problemu

    co do funkcji mirror link https://www.youtube.com/watch?v=uPJ_seeANiQ
    to oficjalnie jest wspierana ale trzeba zamowic odpowiednia opcje nawigacji chyba
    discovery pro i app connect - dealer powinien wiedziec dokladnie

  • 23. Data: 2017-09-06 08:10:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > dziesiątkę.
    > Telefon leży sobie w przegródce w środkowym tunelu, spięty kablem USB z

    No troszkę muszę zaprotestować, bo choć piszesz samą prawdę, to brakuje
    tu precyzji a w wątku pojawiły się informację, które razem z Twoją
    odpowiedzią mogą wprowadzać w błąd :)
    Android Auto to rzeczywiście super sprawa, ale nie jest tak, że jest to
    mirrior pulpitu telefonu na wyświetlaczu wbudowanego radia. Można
    odpalić tylko aplikacje dla Android Auto a są to zmodyfikowane Google
    Maps, telefon i muzyka. Można doinstalować kilka aplikacji, ale nie ma
    tam żadnej alternatywnej nawigacji (przynajmniej do niedawna nie było).

    Sam mam wbudowaną nawi (i Android Auto), która jest dosyć aktualna jeśli
    chodzi o pokrycie Europy, ale i tak jeżdżę z TomTomem na szybie, bo po
    prostu traffic jest nie do pobicia, że nie wspomnę o ostrzeżeniach o foto :)

    Pozdrawiam - mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 24. Data: 2017-09-06 09:12:35
    Od: p...@g...com

    Sygic juz sie zalil (publicznie) ze google nie chce dac im certyfikatu na android
    auto :-) mirror link ma ograniczona funkcjonalnosc, android auto tez i nie wyglada na
    to zeby sie zmienilo wiec albo drogie navi (discovery) i fabryczna integracja albo
    najtanszy rns i podmienic na cos od alibaby :-)

  • 25. Data: 2017-09-06 10:24:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-05 o 19:23, Cavallino pisze:

    > Nie musi być z androidem, jeśli łatwo złamać i samemu mapy wgrywać...

    Jeśli ktoś chciałby korzystać z gwarancji na samochód, to może być
    ryzykowne.

  • 26. Data: 2017-09-06 11:20:31
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Szukaj min. pod hasłem "android auto" - w fabrycznej navi nic nie
    > instalujesz.
    > Dopinasz do auta telefon z odpaloną odpowiednią apką i na ekranie
    > fabrycznej navi masz pulpit swojego telefonu.
    > Ja to mam w Kia, ale teraz oferuje to wielu producentów, min. citroen,
    > renault i pewnie inni
    >
    > Post z przed roku:
    > http://technowinki.onet.pl/oprogramowanie/darmowe-ap
    ple-carplay-i-android-auto-w-wybranych-modelach-kia/
    f0ml27

    > TG

    Z Android Auto jest już sporo aut. Android Auto znajdziemy m.in. w Audi
    Q7 oraz nowych A4 i Q2, Honda - Accord, Civic, KIA- Soul, Sportage,
    Optima, Opel - Adam, KARL, Corsa, Astra, Insignia, Seat- Ibiza, Leon,
    Toledo, Skoda - Fabia, Octavia, Rapid, Superb, Yeti, Volkswagen - Golf,
    Polo, Passat, Jetta, Tiguan, Touran. To lista sprzed roku - dziś jest
    tego więcej, ma to nawet Dacia, FIAT, Hyundai...
    Ja jestem zwolennikiem zakupu auta bez radia i wstawienie jakiejś
    chińszczyzny za 250 USD z pełnym Androidem, możliwością instalacji
    wszystkich aplikacji, DVB i kamerą cofania. Niestety często nie nie
    można kupić bez radia - wtedy brałbym najtańsze do podmiany.

    Co do samej szyby - w rodzinie jest Skoda Octavia z grzaną przednią
    szybą i nie przeszkadza ona w odbiorze sygnału GPS na przeciętnym
    telefonie zamocowanym na kratce nawiewu. Ja mam podobnie w Mondeo, ale
    grzana szyba jest z drucikami.
    T.

  • 27. Data: 2017-09-06 11:35:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Sep 2017 23:04:18 -0700 (PDT), w
    <4...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    discovery pro i app connect - dealer powinien wiedziec dokladnie

    Przy czym aplikacja musi mieć wsparcie do tej funkcji, a na razie to chyba
    jakieś pojedyncze apki mają. Tak więc funkcja bardzo fajna i bezużyteczna...

  • 28. Data: 2017-09-06 13:14:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 10:24 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Jeśli ktoś chciałby korzystać z gwarancji na samochód, to może być
    > ryzykowne.

    Na samochód nie stracisz - co najwyżej na nawigację/radio.

    TG

  • 29. Data: 2017-09-06 13:19:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 08:10 Mirek Ptak <n...@n...pl> pisze:

> [...]
    > Maps, telefon i muzyka. Można doinstalować kilka aplikacji, ale nie ma
    > tam żadnej alternatywnej nawigacji (przynajmniej do niedawna nie było).

    Słusznie, dzięki za doprecyzowanie. W domyśle przyjąłem, że "navi z
    telefonu" to GM a tak oczywiście nie jest.
    Oprócz tego co wymieniłeś mam chyba jeszcze inne ikonki - ale nie jest to
    1:1 pulpit telefonu a raczej jakiś uproszczony widok.
    Tak czy siak nie lubię GM i nie używam tego ficzera.

    TG

  • 30. Data: 2017-09-06 15:03:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Na samochód nie stracisz - co najwyżej na nawigację/radio.

    Jak coś siądzie, nawet mechanicznie np. silniku, to mogą się złapać,
    że to z powodu nieuprawnionej ingerencji w oprogramowanie sterujące
    samochodu. I procesuj się, że shakowane radio z nawigacją nie ma wpływu
    na sterowanie silnikiem.