  • 31. Data: 2017-09-06 15:35:14
    Temat: Re: Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 15:03 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Jak coś siądzie, nawet mechanicznie np. silniku, to mogą się złapać,
    > że to z powodu nieuprawnionej ingerencji w oprogramowanie sterujące
    > samochodu. I procesuj się, że shakowane radio z nawigacją nie ma wpływu
    > na sterowanie silnikiem.

    Radio ani nawigacja nie steruje wtryskami - od tego jest kalkulator
    silnika.
    Jakbyś sobie zrobił czipa to co innego.

    TG

  • 32. Data: 2017-09-06 18:24:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Działa bez zastrzeżeń.
    > Co prawda użyłem tego ze dwa razy (fabryczna navi mi wystarcza) - ale
    > jak ktoś jest fanem navi z telefonu to android auto jest strzałem w
    > dziesiątkę.
    > Telefon leży sobie w przegródce w środkowym tunelu, spięty kablem USB z
    > autem i nawiguje.

    Do momentu aż mu się bateria nie skończy, czyli raczej szybko.
    Jak nie padnie pierwszego dnia, to drugiego na pewno.

  • 33. Data: 2017-09-06 18:25:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-09-2017 o 08:10, Mirek Ptak pisze:

    > No troszkę muszę zaprotestować, bo choć piszesz samą prawdę, to brakuje
    > tu precyzji a w wątku pojawiły się informację, które razem z Twoją
    > odpowiedzią mogą wprowadzać w błąd :)
    > Android Auto to rzeczywiście super sprawa, ale nie jest tak, że jest to
    > mirrior pulpitu telefonu na wyświetlaczu wbudowanego radia. Można
    > odpalić tylko aplikacje dla Android Auto a są to zmodyfikowane Google
    > Maps, telefon i muzyka. Można doinstalować kilka aplikacji, ale nie ma
    > tam żadnej alternatywnej nawigacji (przynajmniej do niedawna nie było).

    Sygic jest.
    Ale to dość słaba namiastka nawigacji, o GM nie wspominając.

  • 34. Data: 2017-09-06 18:38:29
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 18:24 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Do momentu aż mu się bateria nie skończy, czyli raczej szybko.
    > Jak nie padnie pierwszego dnia, to drugiego na pewno.

    Bateria się nie skończy bo tel jest spięty z autem przez USB i z tego USB
    się ładuje.

    TG

  • 35. Data: 2017-09-06 21:42:33
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 05 Sep 2017 21:50:48 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >Post z przed roku:
    >http://technowinki.onet.pl/oprogramowanie/darmowe-a
    pple-carplay-i-android-auto-w-wybranych-modelach-kia
    /f0ml27

    Kia Sportage odebrana z salonu w sierpnu 2016 roku nie ma Android
    Auto. ZTCW to w Europie Kia dopiero pod koniec 2016 roku oferowała to
    w swoich autach. Ford dopiero wraz z Sync 3, czyli praktycznie 2017
    rok. Podobo do aut z Sync 2 da się wgrać Sync 3, ale ASO nie za bardzo
    chcą się tego podjąć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 36. Data: 2017-09-06 21:43:55
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 06 Sep 2017 11:35:41 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Przy czym aplikacja musi mieć wsparcie do tej funkcji, a na razie to chyba
    >jakieś pojedyncze apki mają. Tak więc funkcja bardzo fajna i bezużyteczna...

    Z androidowych navi to chyba tylko Google Maps i Waze.

  • 37. Data: 2017-09-06 21:49:46
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 6 Sep 2017 11:20:31 +0200, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Ja jestem zwolennikiem zakupu auta bez radia i wstawienie jakiejś
    >chińszczyzny za 250 USD z pełnym Androidem, możliwością instalacji
    >wszystkich aplikacji, DVB i kamerą cofania. Niestety często nie nie
    >można kupić bez radia - wtedy brałbym najtańsze do podmiany.

    Kolega sobie kupił do Mondeo takiego chińczyka na androidzie. Ładnie
    wygląda, prawie jak fabryczny NX i na tym się kończą jego zalety.
    Radio przestaje działać 20 kilometrów od nadajnika, dźwięk jest z tego
    koszmarny. Nie mowiąc o tym, że strasznie toto toporne jest w
    obsłudze.

  • 38. Data: 2017-09-06 22:24:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W obydwu samochodach mam ogrzewana bezprzewodowo, cieplym powietrzem.

  • 39. Data: 2017-09-06 22:25:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 21:49, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > Radio przestaje działać 20 kilometrów od nadajnika, dźwięk jest z tego
    > koszmarny. Nie mowiąc o tym, że strasznie toto toporne jest w

    Nie doczytał że wymaga wzmacniacza antenowego, w lepszych autach
    w standardzie.

    Dźwięk to sprawa subiektywna, mnie wystarcza dwa głośniki na tyle
    dobrze ustawione że słyszę efekt stereofonii, znajomy "meloman
    samochodowy" za poprawny dźwięk uzna jak będzie miał minimum sześć
    głośników plus subwofer.

    W obsłudze nie toporne były stare proste radia, miałeś z jednej
    strony pokrętło od głosu, z drugiej od strojenia a w środku
    przyciski do rodzajów fal. Obsługiwałeś bez odrywania wzroku
    od drogi. W dzisiejszych gdzie masz tylko płaski ekran na którym
    jeszcze zrobili wielopoziomowe menu nie nadaje się do obsługi
    w czasie jazdy, przynajmniej przez kierowcę.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2017-09-07 08:51:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 18:24, Cavallino pisze:

    > Do momentu aż mu się bateria nie skończy, czyli raczej szybko.
    > Jak nie padnie pierwszego dnia, to drugiego na pewno.

    Niby jak? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak