  • Data: 2017-04-01 01:11:56
    Temat: Re: Szyba atermiczna
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-31 o 19:00, Budzik pisze:
    > Montuję nową szybę.
    > Czy warto dopłacic do szyby atermicznej?
    > Nie przepadam za klimatyzacją, kilka stopni ciepła mniej to byłaby fajna
    > sprawa ale czy to rzeczywiście działa?

    Pierwsze takie auto miałem (a właściwie rodzice) ok. roku 1979 - Polonez
    na zamówienie. Silnik ok. 100km, skrzynia "długa" 5-bieg, składana
    kanapa, full-wypas. No i szyby atermiczne i fotochomatyczne.
    Różnica w porównaniu do innych była kolosalna.
    Swego czasu to aż się zdziwiłem: z kolegą kupiliśmy dwa bimetalowe
    termometry do kabiny. Autka stały obok siebie. U niego się stopił,
    wyginając ogranicznik, a u mnie stał sporo poniżej ogranicznika.

    Później jeszcze kilka innych aut - różnicę czuć wyraźnie.

    Jednak namawiam do klimy - ale używanej z wyczuciem i czystej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam