  • 11. Data: 2014-09-24 22:03:07
    Temat: Re: Szwajcarska pinologia
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Sep 2014 00:09:18 +0200, butek <email.is@invalid> wrote:
    > O kurde, nie zauważyłem tych "szwajcarskich pinów" :D Moja kulpa ;)

    A co w tym dziwnego? Maszyna je produkująca nazwa się "szwajcarska",
    podobnie jak pewien klucz nazwa się "francuski".

    --
    Marek

  • 12. Data: 2014-09-24 22:20:15
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    ciach ...

    I owszem, klucz francuski. Ale w UK. Bo już we Francy nazywa się clef
    anglaise, czyli klucz angielski.
    Podobnie jest zresztą z prezerwatywą: capote anglaise i French letter.
    Tak już mają ;-)

  • 13. Data: 2014-09-24 23:02:39
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 24.09.2014 o 09:50, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Zerujesz offset w małosygnałowych wzmacniaczach m.cz.? Po co?

    Ja? Nie. No ale dla audiophools brak dostępu może być herezją, nie
    wspominając o wspólnym decouplingu ;)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 14. Data: 2014-09-25 11:46:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello butek,

    > Ja? Nie. No ale dla audiophools brak dostępu może być herezją, nie
    > wspominając o wspólnym decouplingu ;)

    Ale ten zestaw zastępuje podwójny op-amp w obudowie DIP-8 - to z
    samego założenia nie ma regulacji offsetu a wspólne zasilanie jest
    normalne. To tak usiłując na poważnie rozważać te problemy...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-09-25 16:06:23
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 24-09-2014 o 17:31, janusz_k pisze:

    > Eee tam, kabel zasilający jest lepszy że zacytuję:
    > "Specjalnie projektowana izolacja redukuje podbarwienia i zwiększa
    > ogólną przejrzystość."

    Żeby ładniej miedź było widać :P
    Tak, wiem, poeta miał co innego na myśli :>

  • 16. Data: 2014-09-25 16:41:19
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-09-25 16:06, Adam pisze:

    > Żeby ładniej miedź było widać :P
    > Tak, wiem, poeta miał co innego na myśli :>
    :)
    Ja się tylko dziwię że ci audio.... łykają takie i podobne teksty.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 17. Data: 2014-09-25 17:48:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Sep 2014 16:41:19 +0200, janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    > Ja się tylko dziwię że ci audio.... łykają takie i podobne teksty.

    A kabel usb audiofilski za 2k pln widziałeś?
    http://bit.do/SL

    --
    Marek

  • 18. Data: 2014-09-25 17:57:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://bit.do/SLSF

    --
    Marek

  • 19. Data: 2014-09-25 18:22:57
    Od: s...@g...com

    użytkownik Adam napisał:

    > Żeby ładniej miedź było widać :P
    >
    > Tak, wiem, poeta miał co innego na myśli :>

    Jest 3 i 4 czesc cyklu audiovoodoo:
    https://www.youtube.com/watch?v=1-BMcaB_xOw&list=UUe
    rRdvyHWE3Fq3fk1HG5Vzg

    Na poprawe humoru moze byc:)

    A na pierwszej stronie noty aplikacyjnej omawianego
    opampa jest sugerowany odpowiednik wersji dual, roznica
    jest w szumach, ale mysle ze jeden rezystor wprowadza
    wieksze szumy niz roznica miedzy opampem single-dual.

  • 20. Data: 2014-09-25 19:40:02
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    > A na pierwszej stronie noty aplikacyjnej omawianego
    > opampa jest sugerowany odpowiednik wersji dual, roznica
    > jest w szumach, ale mysle ze jeden rezystor wprowadza
    > wieksze szumy niz roznica miedzy opampem single-dual.

    Akurat potrzebuję ten scalak ze wzgledu na szumy i jako taką żwawość. (do
    lock-in ampa, nie audio vodoo)
    To przy okazji zapytam, czy można liczyć, że ściągnięte z ryżowego kraju
    trzymają parametry przynajmniej z 20% marginesem?
    Czy dać se siana z ludową gospodarką i ściągać z innej strony świata?