eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSzukam torby, kabury na aparat z obiektywem + ew. dodatkowy obiektywRe: Szukam torby, kabury na aparat z obiektywem + ew. dodatkowy obiektyw
  • Data: 2010-02-04 12:06:00
    Temat: Re: Szukam torby, kabury na aparat z obiektywem + ew. dodatkowy obiektyw
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 04 Feb 2010 11:12:21 +0100, GK wrote:

    > Witam, Moze ktos moze polecic jakas fajna torbe, najlepiej kabure
    > przypinana do pasa lub zapinana w pasie, w ktorej zmieszcze mojego
    [ciach]

    Używam Lowepro Cirrus TLZ 15 (http://products.lowepro.com/catalog/
    Toploading,8.htm), może być małe na zooma o którym pisałeś, musiałbyś
    obejrzeć model TLZ 25. Niestety dodatkowy obiektyw raczej się nie
    zmieści. Torba ma możliwość przypięcia do pasa, próbowałem ale jest to
    dość niewygodne. Torba względnie tania (TLZ 15 - 55 PLN), z dobrych
    materiałów, ma parę małych kieszonek na drobnostki, używam jej stale od
    jakiegoś roku, dotychczas nic się nie popsuło.

    --
    Łukasz.