  • 41. Data: 2016-10-09 22:46:37
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-09 o 20:26, AlexY pisze:
    > Zmniejszanie kloci sie z zasada ze obraz ma byc najwiekszy jaki sie
    > da zrobic.

    Ale gdy projektor ma robić jako ekran komputerowy, gdy więc chcesz
    widzieć *cały* obraz, a nie tylko środek + niedowidziane peryferia, to
    możliwość zmniejszania obrazu jest niezbędna.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 42. Data: 2016-10-09 22:49:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z tego co internety podaja to w Polsce w cyfrowej telewizji naziemnej hd to 720 lini
    poziomych. Czyli projektor o osmiuset liniach spelnia wymagania dla odbioru hd 720
    lini poziomych. Ilosc linii jest istotna ale sa i inne wazne parametry. Na przyklad
    jak jest kompresowana informacja o kolorze. Inny przyklad jak jest kompresowany
    sygnal idacy do uzytkownika, to jest to slynne bit rate. Bit rate nie kompresowanego
    z pelnym kolorem sygnalu 2k to giga bity na sekunde. Po kompresji w kamerze wychodzi
    w granicach 40 mega bitow na sekunde. A do anteny uzytkownika dochodzi w okolicach 2
    MB/s. Jak brac pod uwage nie tylko brandzlowanie sie gimbazy co lepsze 1080 czy 720
    reszte parametrow to sie okaze ze malo skompresowane 800x600 z bit rate 15MB/s
    bedzie jakosciowo lepsze od 1820x1080 z bit rate 1,5 MB/s. I tyle w temacie.

  • 43. Data: 2016-10-09 22:54:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Sam jesteś gimbaza, oprócz naziemnej tv jest jeszcze satelita i tam jest
    full hd.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 44. Data: 2016-10-09 23:00:14
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-09 o 15:03, AlexY pisze:

    > Przecież to właśnie *jest* wada która eliminuje go z listy urządzeń
    > mogących zastąpić tradycyjny TV.

    Jak jest bardzo jasno, to i na TV widać nie najlepiej. Zaś gdy masz do
    projektora dobry, zwijalny ekran, to możesz go użyć jako kotary:
    zasłania okno, i odsłania najnowszą hollywoodską produkcję.
    Zenek napisał, że nie poczytuje tego za wadę, ja też bym to uznał za
    "cechę" raczej, ale oczywiście ktoś, kto rozważa dopiero kupno, pomiędzy
    TV-LCD, a projektorem, ten sam musi na własne ryzyko rozstrzygnąć, czy
    faktycznie "eliminuje".

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 45. Data: 2016-10-09 23:03:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

    > To chinczyk, wystepuje w necie pod wieloma nazwami. Moj sie nazywa dignity
    > 1004A.
    > Euroagd go sprzedaje po 1600 za sztuke. Jest z androidem. Bez androida
    > kosztuje chyba 1200.
    >Jestem bardzo zadowolony. Robi przede wszystkim za telewizor. Katuje go z
    >10 godzin codziennie.
    >Czy kupil bym lepszy. Odkad go mam to w ramach ciekawosci popatrzylem na
    >obraz z takich co maja d
    >roga firme w nazwie. W klasie hd uwazam ze nie ma lepszych niz moj.

    Jakie HD, co Ty pierniczysz, jak już to HD-ready, czyli skaluje obraz w
    dół do natywnej rozdzielczości która w Twoim przypadku wynosi 1280x800.
    ---
    Hehe, se pooglądałem z ciekawości

    http://www.dignity.pl/product-pol-646-Projektor-LED-
    Dignity-Mountain-Di1004.html
    "Projektor multimedialny LED: 1 x HDMI / 2 x USB /AV / VGA / YPbPr / max.
    obsługiwana rozdzielczość: 1920 x 1080 pikseli, rozdzielczość natywna: 1280
    x 800 pikseli, jasność: 5500 lumenów, kontrast: 4000: 1, rozmiar: 50" do 220
    "."

    A tu różne (także Full HD)

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/projektory-
    polecane.html

  • 46. Data: 2016-10-09 23:08:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do tabelek elektroniczny zoom wystarczy, on do movie srednio sie nadaje. Inna sprawa
    ze dziwny przyklad dales. Jak by chodzilo o ludzi sparalizowanych co nawet oczami nie
    ruszaja to mialbys racje. Nie widze problemu w ogarnieciu obrazu co ma trzy metry
    szerokosci. Ale moze to wynika z tego ze jak komus odpowiadam na grupach to nie
    dziele na zdania i odpowiadam na konkretne zdanie bo wiecej informacji niz jest w
    jednym zdaniu ludzie nie potrafia zapamietac. Bez problemu pamietam dlugie teksty na
    ktore odpisuje. Wiesz do czego zoom jest potrzebny. Jak ktos z jakimis prelekcjami
    jezdzini ma wlasny projektor a nie ma ekranu i korzysta z czegos co jest na miejscu.
    To z zoomem ma mozliwosc dopasowac sie do przypadkowego ekranu. Przy projektorze
    robiacym za telewizor raz ustawia sie odleglosc. Wali do sufitu na kolki uchwyt,
    wlacza sie projektor ustawia ostrosc i zeby obraz mial katy proste. Dwa razy do roku
    zdejmuje sie projektor do czyszczenia i co kilka lat jak jest malowanie.

  • 47. Data: 2016-10-09 23:12:47
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Niedwno ktos dal na grupie reklame suplementu diety. Kup sobie.

    { A to w odpowiedzi na: }
    W dniu 2016-10-09 o 09:57, Paweł Pawłowicz pisze:

> [...]

    Nie musisz Zenku być aż tak bezproduktywnie zgryźliwym. Nagrabisz sobie
    u Pawła, on zaś kiedyś też nawymyśla Ci od ostatnich, poobrzucacie się
    inwektywami, no i do obu przyklei się opinia pracowicie ukształtowana
    przez adwersarza. Czytaj: jakieś g**wna się przykleją, bo gdy jeden
    drugiemu od durni, to postronny czytelnik stwierdzi, że "oba durnie"...

    Zaś co do "trapezów", to od dawna są w użyciu układy optyczne do
    korygowania tegoż, choć nie każdy (czyt.: nie w tanich) projektor je
    posiada.

  • 48. Data: 2016-10-09 23:19:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nec o zblizonych parametrach z lampa o zywotnosci 4 tysiace godzin kosztuje 5,5
    tysiaca zlotych. Dignity 1004 kosztuje 1200 zlotych w Polsce w Chinach z dostawa ok
    800 zlotych.

  • 49. Data: 2016-10-09 23:27:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    A nam chodzi o projektor o parametrach zbliżonych do telewizora :-) czyli
    raczej nie "HD ready"

  • 50. Data: 2016-10-10 00:18:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    umrzecie dazac do absolutu. A w tym czase ja ogladam telewizje na duzym ekranie. I
    kto by nie przyszedl to twierdzi ze zajebiste. Ze znajomych w przeciagu dwoch
    miesiecy dwoch juz kupilo ten sam projektor. Myk chyba w tym ze tutejsi oponeci nie
    maja projektorow i nie maja luznych 1200 zeby kupic. Charakterystyczne dla Polaka
    postepowanie. Jak go nie stac to twierdzi ze chujowego nie kupi.