  • 1. Data: 2016-10-05 23:17:54
    Temat: Szukam telewizora, który ...
    Od: "Adamus" <A...@k...pl>

    Szukam telewizora, który ma:
    - podświetlanie diodami LED (Full-LED)
    - kilka stopni upłynnienia ruchu
    - czujnik oświetlenia zewnętrznego
    - przekątną od 40" do 50"

    Czy ktoś z Grupowiczów mógłby taki model
    podpowiedzieć?

    Adam

  • 2. Data: 2016-10-05 23:41:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak masz z 2,5x2 metry sciany to daruj sobie telewizor i kup projektor. Mam z trzy
    miesiace projektor i jak wlaczylem czterdziesto calowy telewizor to smialem sie z pol
    godziny. Nigdy wiecej telewizora.

  • 3. Data: 2016-10-05 23:43:28
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: "Adamus" <A...@k...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Jak masz z 2,5x2 metry sciany

    Nie mam.

    Adam

  • 4. Data: 2016-10-06 00:09:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To masz pecha.

  • 5. Data: 2016-10-06 01:09:52
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    > projektor. Mam z trzy miesiace projektor i jak wlaczylem czterdziesto
    > calowy telewizor to smialem sie z pol godziny. Nigdy wiecej

    Jaką masz rozdzielczość w tym projektorze i jaki jest stosunek ceny
    takiego projektora do ceny LCD 40" ?

  • 6. Data: 2016-10-06 01:34:21
    Od: "Adamus" <A...@k...pl>

    Użytkownik "Adamus" <A...@k...pl> napisał w wiadomości

    - podświetlanie diodami LED (Full-LED)
    - kilka stopni upłynnienia ruchu
    - czujnik oświetlenia zewnętrznego
    - przekątną od 40" do 50"
    i jeszcze
    - matrycę 100Hz/120Hz

    Adam

  • 7. Data: 2016-10-06 01:53:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Hd z androidem 1600 bez 1200.

  • 8. Data: 2016-10-08 20:47:45
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Jak masz z 2,5x2 metry sciany to daruj sobie telewizor i kup projektor.
    > Mam z trzy miesiace projektor i jak wlaczylem czterdziesto calowy
    > telewizor to smialem sie z pol godziny. Nigdy wiecej telewizora.

    Co jak co, ale raz się muszę z drobiem zgodzić.

    Tyle że ja mam projektor za free (spalił się w firmie i poszedł do
    utylizacji, to sobie naprawiłem i mam).

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 9. Data: 2016-10-08 21:30:43
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Adam Wysocki pisze:

    > Co jak co, ale raz się muszę z drobiem zgodzić.
    >
    > Tyle że ja mam projektor za free (spalił się w firmie i poszedł do
    > utylizacji, to sobie naprawiłem i mam).

    Żeby jeszcze te wiatraki tak nie wyły.

    --
    AlexY