    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 8 Oct 2016 16:19:13 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Szukam telewizora, który ...
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z tym ekranem to nie tak jak sie wydaje. Mam trzy plyty z karton gipsu przyklejone do
    sciany. Moglem na scianie zrobic ale wolalem plyty. Ladnie wyrownane i pomalowane
    jasno szara farba. Troche za ciemna zrobilem farbe. Ale tak to jest jak sie cos
    pierwszy raz robi a informacji brak. Myk z ekranem jest taki ze jak projektor ma malo
    lumenow to potrzebuje zajebiscie dobry ekran. Ma taki ekran wade ze zaweza kat
    patrzenia, ale duzo odbija. Jak mam do dyspozycj 5500 lumenow to zaden cudowny ekran
    nie jest mi potrzebny. Wystarcza rowna sciana pomalowana na szaro. Pewno moze byc w
    kazdym jasnym kolorze bo mozna to korygowac ustawieniami koloru. Jak pierwszy raz
    wlaczylem to wyswietlalem na zoltej scianie i po podkreceniu kolorow bylo prawie
    dobrze. Jak by ktos posiedzial nad regulacja z godzine to by lepiej zrobil. Mnie sie
    nie chcialo bo do czasu zrobienia ekranu wyswietlalem na tle fotograficznym.