    Subject: Re: Szukam telewizora, który ...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Sun, 9 Oct 2016 00:57:05 +0200

    > Jak masz z 2,5x2 metry sciany to daruj sobie telewizor i kup
    > projektor

    Też miałem okazję zobaczyć jak się sprawuje projektor, zarówno w dużej
    sali, jak też i w warunkach domowych, zrobił na mnie wrażenie jak
    najlepsze. Ale co do te wolnej powierzchni, ściany, to przecież wcale
    nie trzeba, aby była "całkiem wolna". Wszak do projektora dokupujesz
    odpowiedni ekran. "Odpowiedni" niestety oznacza, że nie tani. Jeśli owa
    "nie całkiem wolna ściana" (np z książkami) jest w częstym użyciu
    poza-projektorowym, to warto się szarpnąć na ekran z automatycznym
    zwijaniem, a to już te kilka stówek wyniesie. Poza tym dochodzi jeszcze
    koszt montażu projektora. Pod sufitem najmniej będzie zawadzał, ale z
    kolei dojdzie konieczność ciągnięcia kabla, przynajmniej zasilającego
    (choć można też wykorzystać ten wmurowany, gdy do żyrandola mamy 3 żyły.
    Po prostu musimy zrezygnować z dwutaktowego wyłącznika żyrandola). Kabel
    sygnałowy da się chyba pominąć, kupując bezprzewodowy mininadajnik (?))

    > Mam z trzy miesiace projektor i jak wlaczylem czterdziesto calowy
    > telewizor to smialem sie z pol godziny. Nigdy wiecej telewizora.

    Plusy widzę, a czy mógłbyś jeszcze zdradzić jakieś ewentualne minusy?
    Warto mieć szersze spojrzenie na zagadnienie.