  • Data: 2016-10-08 23:42:57
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To chinczyk, wystepuje w necie pod wieloma nazwami. Moj sie nazywa dignity 1004A.
    Euroagd go sprzedaje po 1600 za sztuke. Jest z androidem. Bez androida kosztuje chyba
    1200. Jestem bardzo zadowolony. Robi przede wszystkim za telewizor. Katuje go z 10
    godzin codziennie. Czy kupil bym lepszy. Odkad go mam to w ramach ciekawosci
    popatrzylem na obraz z takich co maja droga firme w nazwie. W klasie hd uwazam ze nie
    ma lepszych niz moj. DLP przy moim to porazka. Do tego drogie o niezbyt dlugiej
    zywotnosci lampy. Projektory sa malo odporne na kurz. Mam na matrycy dwa paprochy
    ktore widac i pewno pierdylion takich ktorych jeszcze nie widac. W moim ten wiekszy
    paproch zaslania z piec pikseli. Przy movie jest trudny do zauwazenia. W projektorze
    z matryca wielkosci paznokcia zrobil by obraz nie do ogladania. Z wad to brakuje mu
    obiektywu zmiennoogniskowego.